Je li Nexus One najveći Googleov promašaj?
Korisnici novog Googleovog telefona žale se, između ostalog, na nepostojanje službe za korisnike i prisilu na korištenje operatera
Google je probitkom u svijet hardvera možda naišao na jednu od najvećih prepreka do sada. Google je bio softverska kompanija još od svog osnutka u kasnim 90-ima, dajući besplatan pristup svojim aplikacijama većini korisnika - kao takav nikad nije razvio tradicionalnu službu za korisnike.
Sada ljudi koji kupe telefone Nexus One za nekoliko stotina dolara očekuju da mogu nazvati isporučitelja ako proizvod ne radi. No, iz Googlea ne prihvaćaju dolazne pozive, već upućuju na e-mail podršku kojoj za odgovor treba i do dva dana. Takva politika je razbjesnila dio kupaca koji se žale na forumima.
Iako Google brendira, prodaje, dostavlja i servisira telefon, on se proizvodi u drugoj kompaniji, HTC-u. Kako bi se stvari još više zakomplicirale, ljudi trebaju i operatera kako bi koristili mobitel (na primjer, T-Mobile u SAD-u).
Ova postavka rezultirala je pravom burom na online korisničkim stranicama jer su se korisnici ljutili zato što ih se selilo između tri različite kompanije.
Najčešći problem s Nexus One telefonom je pitanje prelaženja između edge i 3g mreže. Budući da se to može odnositi na hardver, jednako kao i na softver ili čak na mrežu, korisnici teško dobivaju prave i direktne odgovore.
Ovi događaji podudaraju se s kontroverzama u Kini nakon što su iz Googlea objavili da više ne žele pristajati na tamošnja pravila i cenzuriranje njihovih rezultata pretraživanja. Na kraju su i odgodili puštanje u prodaju novog telefona na najvećem tržištu mobitela na svijetu.
Kineska vlada izdala je upozorenje da je spremna ugasiti Googleove kineske operacije ako prestanu filtrirati rezultate pretraživanja.
Novi komentar