Infobip predstavio RCS rješenja i novi vizualni identitet
Zajedničkim nastupom s kompanijama Google i Vodafone Infobip predstavio kako RCS botovi poboljšavaju korisničko iskustvo
Infobip, globalna kompanija za poslovnu cloud komunikaciju i lider u omnichannel komunikaciji, na ovogodišnjem MWC-u u Barceloni predstavila je napredne komunikacijske usluge (Rich Communication Services - RCS) razvijene za nekoliko svjetskih brendova, između ostalih za Twitter i BlaBlaCar, te novi vizualni identitet.
Rich Communication Services
Na Google izložbenom prostoru u Innovation Cityju Infobip će kroz cijeli naredni tjedan predstavljati primjenu RCS botova koji poboljšavaju korisničko iskustvo i interakciju korisnika s kompanijama. Kompanije koje sudjeluju u Infobipovom RCS predstavljanju su Twitter, Hong Leong Bank iz Malezije, najveća svjetska zajednica za dijeljenje prijevoza BlaBlaCar te UTEL University.
Infobip je u suradnji s Twitterom radio na RCS pilot projektu koji je premijerno predstavljen jučer na GSMA RCS Business Messaging Laboratoriju u sklopu MWC-a u Barceloni i koji pokazuje kako RCS funkcionalnosti mogu pomoći Twitter korisnicima da se ponovno uključe u komunikaciju preko te društvene mreže.
„Zanimljivo je vidjeti koliko RCS botovi mogu poboljšati korisničko iskustvo. Primitak personaliziranih obavijesti znatno utječe na ponovno uključivanje u komunikaciju preko Twittera i dugoročno, na snažnije povezivanje korisnika s brendom." rekla je ovom prilikom Silvija Renuša, Product Owner u Infobipu.
UTEL University, lider u online edukaciji, uvijek traži nove načine da se poveže sa svojim studentima i obaviještava ih o novim online tečajevima i promjenama u rasporedu predavanja.
„RCS funkcionalnosti koje je razvio Infobip omogućuju responzivnu dvosmjernu komunikaciju koja je prioritet za naše studente i potencijalne klijente. S obzirom da smo online sveučilište, naši polaznici mogu biti u različitim vremenskim zonama i važno je da pravovremeno komuniciramo na kanalima koje oni koriste i preferiraju. RCS nam omogućava da objavimo, na inovativan način, nove akademske programe koje smo uključili u našu ponudu." kazala je Ana Gabriela Barrera Garcia, Inbound Marketing Coordinator iz UTEL University.
U slučaju BlaBlaCar, RCS donosi poboljšano korisničko iskustvo kod naručivanja zajedničke vožnje.
„Uz Infobipovo omogućavanje RCS-a možemo pružiti dvosmjernu komunikaciju te im pokazati slike i ocjene vozača, čak i izvan BlaBlaCar aplikacije na pametnom telefonu." naveo je Erwann Robin, Glavni razvojni inženjer u BlaBlaCar.
„Pilot projekti koje smo predstavili na MWC 2019 u Barceloni predstavljaju svestranost i napredak RCS usluga. Infobipovo RCS rješenje obogaćuje komunikaciju između kompanija i njihovih korisnika te tako poboljšava sveukupno korisničko iskustvo i snažno utječe na zadržavanje korisnika, nativno na njihovim pametnim telefonima," rekao je Silvio Kutić, CEO Infobipa.
Novi vizualni identitet
Novi vizualni identitet Infobipa premijerno je predstavljen na MWC-u u Barceloni gdje Infobip obilježava desetu godišnjicu izlaganja, i uključuje novi dizajn, logotip i novi brend claim Worlds Connected. Kao odraz vječno promjenjivog komunikacijskog krajolika i Infobipovog rasta, novi vizualni identitet naglašava Infobipovu komunikacijsku platformu u srži kompanije i njezinu ključnu ulogu u svjetskom komunikacijskom ekosistemu.
Novi komentar