Imidž direktora sve važniji za poslovanje kompanija
Istraživanje provedeno na vodećim ljudima u području komunikacija u Europi pokazalo je kontinuirano osnaživanje i važnost imidža glavnih direktora
Europska udruga za obrazovanje i proučavanje odnosa s javnošću (EUPRERA) i Ketchum, jedna od vodećih globalnih agencija za komunikacijsko savjetovanje, objavili su rezultate istraživanja o važnosti reputacije korporativnih direktora. U ECCOS (European Chief Communication Officers Survey) istraživanju sudjelovalo je 579 direktora korporativnih komunikacija iz 39 europskih zemalja.
Istraživanje provedeno na vodećim ljudima u području komunikacija u Europi pokazalo je kontinuirano osnaživanje i važnost imidža glavnih direktora. U trenutcima kada se uz korporativne vijesti uspjesi i padovi sve učestalije pripisuju pojedincima, imidž poslovnih vođa postao je ključan za korporativnu reputaciju.
Objašnjavajući rezultate istraživanja, voditelj istraživačkog tima, profesor Ansgar Zerfass sa Sveučilišta u Lepzigu istaknuo je: "Reputacija poslovnih lidera u velikim organizacijama postala je izuzetno važna. Glavni direktori danas su u stanju stvarati i uništavati korporativne brandove. Prošla su vremena kada su osobe na tim položajima mogle biti skrivene i izvan dosega javnosti. Danas informacije o njihovim karijernim potezima ili nepromišljeni postupci u javnosti mogu ozbiljno i brzo naštetiti brandu. U mnogim je slučajevima brand glavnog direktora postao produžena ruka branda same organizacije."
Devet od deset komunikacijskih stručnjaka vodećih europskih kompanija istaknulo je kako su sposobnost i kapacitet glavnih direktora u ophođenju s medijima i drugim ključnim javnostima postali usko povezani s općim uspjehom i reputacijom kompanija kojima upravljaju.
Novi komentar