« Hrvatska
objavljeno prije 14 godina
MTE 2011.

Hrvatski inovatori osvojili nagrade u Maleziji

Hrvati su na sajmu, između ostalog, predstavili nosač bokobrana CROFENDER i vlažne maramice za mobitele

MTE 2011
MTE 2011 (Facebook)
Više o

inovatori

,

Vilko Žiljak

,

Malaysia Technology EXPO

,

Marko Kravar

,

Marina Črnac

Devet hrvatskih izložaka dobilo je 14 odličja na 10. međunarodnoj izložbi inovacija i novih proizvoda - MTE 2011 (Malaysia Technology EXPO) u Kuala Lumpuru, prenosi Hina.

Na toj najvećoj malezijskoj izložbi inovacija najuspješniji hrvatski izlagač bio je Marko Kravar, koji je za nosač bokobrana CROFENDER nagrađen velikom nagradom i zlatnom medaljom, a za univerzalnu brodsku štipaljku PEG srebrnom medaljom. Vilko Žiljak, Klaudio Pap, Ivana Žiljak-Stanimirović i Jana Žiljak-Vujić, nakon prošlogodišnjeg zlata za INFRARED DESIGN, i ove su godine osvojili zlatnu medalju za ZRGB digitalni sustav.

Marina Črnac dobila je srebrnu medalju za vlažne maramice za čišćenje mobitela. Četiri brončana odličja osvojili su Ivana Drčec za WRXPOT - medicinska istraživanja edition, Zdravko Ivančić za kompenzator termičkih diletacija cjevovoda, Slobodan Rajić za uređaj za uklanjanje dlaka RS1 i Stipan Orčić za uređaj za ultrazvučno tretiranje zemljišta. Mladi zagrebački inovatori iz Udruge inovatora Fakulteta strojarstva i brodogradnje - Adam Gračanin, Slavko Hlupić, Dominik Žinić, Gianluca Zaimović i Damir Matijak za sklopivi reklamni stolac za ugostiteljstvo nagrađeni su brončanom medaljom međunarodnoga ocjenjivačkog suda i posebnom nagradom Korejske akademije inovatora.

Posebne nagrade Poljske udruge inovatora i racionalizatora i Iranske elitne udruge inovatora osvojili su Ivana Drčec i Zdravko Ivančić.

Hrvatski savez inovatora nagrađen je i posebnim priznanjem organizatora za iznimno uspješan ukupni nastup.

MTE je okupio 500 inovacija iz Malezije i deset država svijeta, a ukupno je dodijeljeno oko 400 nagrada. Na 10.000 četvornih metara malezijski i strani izlagači predstavili su 500 inovacija, znanstvenih otkrića i novih proizvoda. Slogan izložbe bio je "Usmjeravanje inovacije prema komercijalizaciji" pa su organizatori sjajnom promidžbom osigurali više od 20.000 poslovnih posjetitelja.

22.02.2011. 18:08:23
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh