Hrvatska jača turističku promociju u SAD-u
U Hrvatsku je ove godine iz SAD-a stiglo 10,6 posto više turista nego prošle, pa HTZ jača promociju na tom tržištu
Hrvatska će iduće godine pojačati svoju turističku promociju u Americi kao i suradnju s touroperatorima i agencijama koje u svojoj ponudi imaju aranžmane za Hrvatsku, istaknuto je na promociji hrvatskog turizma održanoj u srijedu navečer u Harvard Clubu u New Yorku.
Promociji turističke ponude Hrvatske u 2011. godini bili su nazočni predstavnici vodećih američkih turističkih agencija i turistički novinari, te čelnici Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i hrvatski diplomati u SAD-u.
"Amerika je prepoznala hrvatske turističke mogućnosti, ali mi želimo da nas posjećujete u što većem broju i postanete naši najbrojniji izvaneuropski gosti", rekao je direktor HTZ-a Niko Bulić, dodajući da će Hrvatska uskoro postati 28. članica Europske unije.
Istaknuvši da je Hrvatska jedna od najljepših i najzanimljivijih europskih, pa i svjetskih turističkih destinacija, Bulić je kazao i kako je siguran da "europskoj obitelji Hrvatska donosi ne samo simbole poput kravate, penkale i psa Dalmatinera, nego i tradicionalne europske vrijednosti, ljepotu prirode, bogatu kulturu i gastronomiju te gostoprimstvo".
Pojačanu promociju na američkom tržištu najavila je voditeljica hrvatskog turističkog ureda u New Yorku Andrea Cvitković, dok je direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Amelia Tomašević pozvala Amerikance u Zagreb naglasivši da je to "siguran grad i zanimljiv za svakog gosta jer ima bogatu muzejsku, kulturnu i gastronomsku ponudu".
Iz SAD-a u Hrvatsku je u deset mjeseci ove godine stiglo gotovo 125,5 tisuća turista ili 10,6 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, a porast od 8,6 posto ti su turisti ostvarili i sa 326,5 tisuća noćenja. (hina/metro-portal)
Novi komentar