« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 godinu i 4 mjeseca
SAVJETI

Hrana za kontrolu krvnog tlaka

Dijeta koja može pomoći u kontroli krvnog tlaka bogata je kalijem, magnezijem i vlaknima, s niskim udjelom natrija

Jedite pravilno i problema - nema
Jedite pravilno i problema - nema (Arhiva)
Više o

hrana

,

krvni tlak

,

visok tlak

Povišeni krvni tlak uzrokuju mnogi čimbenici koji su izvan naše kontrole, poput dobi, obiteljske povijesti, spola i rase. Ali postoje i čimbenici koje možete kontrolirati, poput vježbanja i prehrane. Dijeta koja može pomoći u kontroli krvnog tlaka bogata je kalijem, magnezijem i vlaknima, s niskim udjelom natrija.

Stoga, evo koje namirnice reguliraju krvni tlak:

Banane - jedenje hrane bogate kalijem bolje je od uzimanja dodataka prehrani.  Stavite bananu u žitarice ili zobene pahuljice kao dodatak bogatkalijem. Također možete pojesti jednu jednu za brzi doručak.

Bobičasto voće - bogato je prirodnim spojevima zvanima flavonoidi, osobito borovnice. Jedna studija je utvrdila da dovoljan unos tih spojeva u tijelo može spriječiti hipertenziju i pomoći u snižavanju krvnog tlaka.

Cikla - pomaže u otvaranju krvnih žila i snižavanju krvnog tlaka. Istraživači su također otkrili da su nitrati u sokovima od cikle smanjili krvni tlak sudionika istraživanja u roku od samo 24 sata. 

Losos, skuša i riba bogata omega-3 masnim kiselinama - masne ribe poput skuša i lososa su visoke u omega-3 masnim kiselinama, što može smanjiti krvni tlak, smanjiti upalu i smanjiti trigliceride. Osim tih riba, pastrva sadrži vitamin D. Hrana rijetko sadrži vitamin D, a taj  vitamina ima svojstva koja mogu smanjiti krvni tlak.

Obrano mlijeko i jogurt - obrano mlijeko izvrstan je izvor kalcija i nisko je u masnoćama. To su važni elementi prehrane za snižavanje krvnog tlaka. Također se možete odlučiti za jogurt ako vam se ne sviđa mlijeko. Kada kupujete jogurt, provjerite ima li dodanog šećera.

Zeleno lisnato povrće - kalij pomaže bubrezima da se riješe više natrija kroz urin, što zauzvrat smanjuje krvni tlak. Zeleno lisnato povrće, koji je bogato kalijem, uključuje blitvu, iceberg salatu, kelj, raštiku, rikolu i špinat.

Zobena kaša - prepuna je vlakana, nema puno masnoća i natrija, što je sve odlično za snižavanje krvnog tlaka. Zobene pahuljice za doručak odličan su način da započnete dan.

06.08.2018. 09:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh