HGK pokrenula ''Kupujmo hrvatsko'' na Facebooku i Twitteru
Hrvatska gospodarska komora želi približiti hrvatske proizvode građanima, posebno mladima koji se društvenim mrežama najviše koriste
Hrvatska gospodarska komora (HGK) je radi jačanja svijesti građana o značaju kupovanja domaćih proizvoda, posebice nositelja znakova ''Hrvatska kvaliteta'' i ''Izvorno hrvatsko'', na društvenim mrežama Facebooku i Twitteru pokrenula službenu stranicu akcije ''Kupujmo hrvatsko''.
HGK napominje kako mu je želja stvoriti prijateljski kontakt s potrošačima, posebno s mladima, kako bi ih ne samo informirala o domaćim kvalitetnim proizvodima, već i potakla na stvaranje poduzetničke klime koja će omogućiti stvaranje novih proizvoda kao temelja gospodarskog rasta i razvoja.
Podsjeća da najutjecajniji ''made in'' proizvodi na svijetu, kao primjerice talijanski, svoj uspjeh uz kvalitetu duguju prije svega i potpori državljana svoje zemlje. ''Danas u vremenu kada vladaju elektronički mediji HGK je, prepoznavši njihovu važnost, odlučio iskoristiti mogućnosti koje pružaju kako bi i putem tih kanala širio svijest i stvarao kulturu hrvatskih proizvoda'', navodi se u priopćenju.
Ističe se kako Facebook i Twitter profili ''Kupujmo hrvatsko'' na jednostavan i prijateljski način educiraju i informiraju javnost o domaćim proizvodima, novostima i događanjima. Također, na specifičnom jeziku društvenih medija na profilima se predstavljaju domaći kvalitetni proizvodi, uz fotografije, video snimke, darivanje domišljatih komentatora te aktivnu interakciju s članovima grupe i pratiteljima.
''Ako kupujete domaće proizvode osiguravate radno mjesto sebi, baki i djedu mirovinu, a mami i tati bolju plaću'', poručio je najmlađima putem Facebooka predsjednik HGK Nadan Vidošević (hina/metro-portal)
Novi komentar