« Lifestyle GASTRO
objavljeno prije 4 godine
MLJAC

Granola od bjelančevinastih žitarica i sjemenki

Mala pločica pružit će vam dovoljno energije i pomoći vam da izbjegnete glad, pogotovo nakon intenzivnije aktivnosti ili tijekom putovanja

Fina domaća granola
Fina domaća granola (FitTijelo)
Više o

sjemenke

,

recepti

,

granola

Ova hranjiva bombica nije tipična granola, jer ne sadrži orahe i zato je primjerena za pojedince sklone alergijama. Mala pločica pružit će vam dovoljno energije i pomoći vam da izbjegnete glad. 

Recept za domaću granolu

Sastojci:
zobene pahuljice
krupnikove pahuljice
slanutak
heljda
quinoa
lanene sjemenke
chia sjemenke
suhe šljive
brusnice (nezaslađene)
kokosovo ulje
2-3 žlice grčkog jogurta
2-3 žlice meda
vanilija

Priprema:

Slanutak se namoči preko noći. U istoj posudi kuha se heljdu, slanutak i quinoju (quinoju obavezno dobro isprati u vodi) 25 minuta.

Zobene i krupnikove pahuljice zajedno sa šljivama nasjeckaju se u mikseru za sjeckanje. Skuhanu heljdu, slanutak i quinoju malo izmiksati štapnim mikserom. U veliku zdjelu istresu se nasjeckane (zobene, krupnikove pahuljice sa šljivama) sastojke i izmiksane sastojke (heljda, quinoa i slanutak), a zatim se dodaju još lanene sjemenke, chia sjemenke, brusnice, vaniliju i cimet.

U posudici za mlijeko istopis se kokosov maslac i med, doda malo vanilije i cimeta, a nakon toga ovu smjesu dolijemo u mješavinu ostalih sastojaka i dobro promiješamo.

 U zagrijanoj pećnici peći 25 minuta na 180 stupnjeva. Mješavinu se rasporedi na papir za pečenje. Kada se ispeče treba pričekati barem dva sata da se ohladi kako bi se mogla izrezati na pločice.

Ovaj i još mnoge druge zdrave recepte pronađite na portalu FitTijelo.com

24.09.2016. 10:16:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh