Google uveo real-time pretragu
U borbi za prevlast na web tržištu Google je u zadnjih 67 dana samo u svoju tražilicu uveo 33 inovacije
Google Inc pojačao je svoju tražilicu novim dodatkom - 'real time' pretragom koja bi korisnicima trebala omogućiti 'up-to-the-second' dostupnost najnovijim informacijama o pojmu koji pretražuju.
Razlozi koji su nagnali Google na ovaj korak, iako društveno vrlo korisni, naravno nisu altruistički nego poslovni. Očuvanje pozicije prvog izbora korisnika kada se radi o web pretragama nije nešto što se prepušta konkurenciji.
Uvođenje real-timea u tražilicu je odgovor na sve veću količinu novih 'real-time' web proizvoda te, što je vjerojatno važnije, je pokušaj da se preduhitre Twitter i Facebook koji su u listopadu ušli u partnerstvo s Microsoftom te najavili uvođenje 'real-time' pretrage, piše Reuters.
"Rekla bih da je real-time pretraga prirodni tijek, normalna evolucija web pretraživanja", rekla je Marissa Mayer, potpredsjednica Googleovog odjela za pretraživanje i korisničku podršku, dodajući kako će se kompanija trenutno više posvetiti usavršavanju tražilice kako bi zadovoljila zahtjeve korisnika, a manje prodaji oglasa uz 'real-time' pretrage.
Uz 'real-time' Google je najavio i pregršt drugih inovacija koje bi trebale poboljšati tražilicu. Među njima se, uz podršku pretrage na različitim jezicima nalazi i eksperimentalni Google Goggles. On bi, nakon usavršavanja, trebao korisnicima omogućiti da mobilnim telefonima slikaju određeni proizvod te putem tražilice dođu do svih informacija o njemu. Sve u svemu, Google se pohvalio kako je u zadnjih 67 dana svojoj 'zlatnoj koki' tražilici dodao 33 inovacije.
Novi komentar