Google otvorio Digitalnu garažu u Hrvatskoj
U zemlji s jednom od najvećih stopa nezaposlenosti mladih, postoji prilika za građane i poduzetnike za osnaživanje njihovih digitalnih vještina kao i za male i srednje tvrtke za povećanje korištenja digitalnih alata
Google je objavio dostupnost programa Digitalna garaža u Hrvatskoj . Riječ je o novoj online platformi koja svim građanima i tvrtkama, od studenata do poduzetnika, omogućava pristup besplatnoj edukaciji o digitalnom marketingu te pokretanju i rastu onlineposlovanja.
Jaz u posjedovanju digitalnih vještina jedan je od najvećih izazova u Europskoj uniji.Prema Europskoj Komisiji gotovo polovica građana Europske unije (47 posto) nema odgovarajuće digitalne vještine, a u bliskoj budućnosti čak 90 posto poslova zahtijevat će određenu razinu digitalnih vještina. EK procjenjuje kako će do 2020., zbog nepoznavanja digitalnih vještina, 825.000 radnih mjesta ostati nepopunjeno. Kako bi uspjele u novoj digitalnoj eri i pomogle pojedincima i poduzetnicima iskoristiti cjelokupni potencijal internetskih alata, zemlje moraju potaknuti lokalno poduzetništvo i razviti digitalne vještine.
Kada je u pitanju Hrvatska, brzinu digitalne transformacije tvrtki usporava manjak digitalnih vještina pojedinaca. Manje od trećine građana Hrvatske kaže kako posjeduje „više od osnovnih" digitalnih vještina¹, koje osnažuju radnu snagu pri korištenju prednosti tehnologije u svrhu poboljšanja produktivnosti. Istodobno, polovica građana Hrvatske (49 posto u dobnoj skupini od 16 do 74 godine²) ne posjeduje čak osnovne digitalne vještine.
U zemlji s jednom od najvećih stopa nezaposlenosti mladih, postoji prilika za građane i poduzetnike za osnaživanje njihovih digitalnih vještina kao i za male i srednje tvrtke za povećanje korištenja digitalnih alata, kako bi iskoristili puni potencijal interneta u svrhu ubrzanja kreiranja poslova i ekonomskog rasta.
Platforma Digitalna garaža korisnicima na jednom mjestu omogućava pristup velikom broj besplatnih edukacija o različitim temama, od toga kako izgraditi prisutnost na internetu, do vođenja marketinga na društvenim medijima, kao i savjeta kako koristiti mogućnosti koje pružaju mobilni telefoni kako bi privukli više klijenata te još mnogo toga. Korisnici platforme imaju mogućnost odabrati temu o kojoj žele učiti, odnosno žele li završiti cjelokupni online tečaj te steći certifikat tvrtki Google i IAB Europe.
Online tečaj sastoji se od 89 lekcija podijeljenih na 23 teme. Svaka prezentirana tema sastoji se od nekoliko videa stručnjaka i poduzetnika koji dijele svoja iskustva kako koristiti digitalne vještine za pokretanje i rast online poslovanja. Potpuna lista sadržaja dostupna je ovdje.
Novi komentar