« Hi-tech
objavljeno prije 13 godina i 5 mjeseci
VELIKI BRAT

Facebook uvodi velike promjene u postavkama privatnosti

Facebook nikako nije sinonim za poštovanje privatnosti korisnika, pa su se u kompaniji odlučili to promijeniti

Fotografija vijesti
Više o

Facebook

,

facebook privatnost

Promjene, koje neki nazivaju najvećim u povijesti Facebooka, učinit će da korisnicima bude jasnije što dijele, s kim dijele, ali i pružaju i kontrolu oko toga šta drugi mogu dijeliti o njima. 

Glavna promjena, prema navodima iz službenog priopćenja koje prenosi portal B92.net, tiče se promjene mjesta informacija o tome tko što vidi iz dijela o ugađanjima na znatno vidljivije mjesto -  odmah pokraj posta ili fotografije.

Konstatirajućii da "se nikada  vašem profilu ne trebaju pojavljivati stvari koje vi ne želite, niti biste se ikada trebali pitati tko sve može vidjeti stvari koje se tu nalaze", Facebook sada uvodi opciju koja vam jednim klikom omogućava uvid u to tko vidi određeni sadržaj, a isto toliko je potrebno i za promjenu postavki.

Kako bi poštovali želje onih kojima je smetalo to što su svi postovi i fotografije na kojima su tagirani odmah vidljivi, odlučili su uvesti dodatni korak - odobravanje. Isto tako korisnici sada imaju mogućnost odobravanja tagiranja na svojim fotografijama.

Tagirati sada možete i ljude koji se ne nalaze na vašoj listi prijatelja, ali će oni morati odobriti taj tag. 

Jedna stara opcija, View Profile As, koja je omogućavala korisnicima da vide kako njihovi prijatelji vide njihov profil, sada je iz namještanja postavki prebačena na glavnu stranicu.

 

Druga stara opcija, odabir sa kim dijelite koji post, sada je dobila unapređenje - mogućnost naknadnog odabira grupe. 

Osim ovih promjena, Facebook se odlučio i za neke kozmetičke, pa se Everyone, u značenju "ono što objavite potencijalno je vidljivo svima na internetu", sada se zove Public.

Nove opcije bit će omogućene korisnicima širom svijeta u nekoliko sljedećih dana, a kada budu, korisnici će moći pogledati kroz virtualnu turu kako bi se bolje upoznali s novitetima.

Naime, pravilo je da konkurencija treba utjecati na to da se kompanije više bore za svoje korisnike donoseći im bolje proizvode. 

Je li Facebook samo zbog konkurencije odlučio da se konačno ozbiljnije pozabavi pritužbama korisnika ili ne, u krajnjem slučaju nije toliko ni bitno.

24.08.2011. 16:16:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh