Facebook je dosadan tinejdžerima
Tinejdžeri su se zasitili Facebooka, a da je problem ozbiljan shvaćaju i Zuckerbergovi menadžeri
Facebook polazi ulazi u sve veće probleme, jer ne nudi ništa novo ni zanimljivo svojim korisnicima. Sve su promjene više manje kozmetičke ili usmjerene prema oglašivačima, a tinejdžerima je već dojadilo raditi lažne profile i do beskraja shareati nešto što im se sviđa.
Da je stvar poprimila ozbiljne razmjere pokazuje i izvještaj SEC-u, agenciji za nadzor burzovnog trgovanja u kojem su iz Facebooka poručili da dio korisnika, naročito oni mlađi, sve više aktivno koriste i druge slične mreže te da su smanjili prosječno vrijeme provedeno na Facebooku.
Sva sreća pa je jedna od tri najpopularnije mreže na koje se bježi s dosadnog Fejsa u vlasništvu Facebooka - Instagram. Uz njega, popularne alternative su još Snapchat i Tumblr, gdje nema toliko gnjavaže oko otvaranja profila.
Mladi koriste druge mreže jer nude više privatnosti, lakše anonimno komuniciraju i ne gnjave ih svi mogući ljudi koje su ikad sreli u životu, tako da Facebooku preostaje jedino uvođenje nekih revolucionarnih novosti kako bi ponovno postao cool.
Novi komentar