« Hi-tech
objavljeno prije 3 godine i 8 mjeseci
NOVOSTI

Epson „zazelenio" na dodjeli DataMaster Lab 2021 Print Awards

Epson osvojio 10 Green Awards uz još dodatne 4 nagrade za dobar početak godine

Epson
Epson (Epson)
Više o

Epson

,

EpsonDataMaster Lab 2021 Print Awards

Epson nastavlja s pojačavanjem svoje zelene reputacije kao proizvođač koji se obavezao izradi ekološki održivih proizvoda, čime je osigurao deset nagrada Green u nekoliko kategorija, te još 4 drugih nagrada na dodjeli 2021 DataMaster Lab Print Awards.

DataMaster Lab Print Awards nagrađuju multifunkcijske pisače formata A3 i A4 s nagradama Green Awards koji imaju najmanji sveukupni utjecaj na okoliš. Pri odabiru dobitnika nagrade se uzimaju u obzir čimbenici poput proizvodnje, distribucije i samog dizajna proizvoda.

Osim što je nagrađen s 10 nagrada Green, Epson je osigurao tri dodatne pobjede proizvoda u kategoriji „Najbolje vrijeme izlaska prvog ispisa" za multifunkcijske A3 20-29 ppm modele u boji, i jednu nagradu u kategoriji „Najbolji A4 multifunkcijski pisač za radnike od doma" za svoje multifunkcijske A4 20-29 ppm modele u boji.

Epsonovi modeli koji su pokupili nagrade u svojim kategorijama su redom:

Green MFP Award: MFP A4 u boji, 20-29 ppm

  1. Epson WF-C5790DWF

  2. Epson WF-C579RD2TWF

  3. Epson WF-C579RDTWF

  4. Epson WF-C579RDWF

GREEN Award: MFP A3 u boji, 20-29 ppm

  1. Epson WF-C879RD3TWFC

  2. Epson WF-C879RDTWF

  3. Epson WF-C879RDTWFC

GREEN Award: MFP A3 u boji, 60-69 ppm

  1. Epson WF-C20600

GREEN Award: MFP A3 u boji, 70-79 ppm

  1. Epson WF-C20750

GREEN Award: MFP A3 u boji, 80-89 ppm

  1. Epson WF-C21000

Najbolje vrijeme izlaska prvog ispisa: MFP A3 u boji, 20-29 ppm

  1. Epson WF-C879RD3TWFC

  2. Epson WF-C879RDTWF

  3. Epson WF-C879RDTWFC

Najbolji A4 multifunkcijski pisač za radnike od doma:

  1. Epson WF-C5790DWF

Epsonovo priznanje na nagradama DataMaster Lab Awards dolazi ususret Epsonovoj pripremi za lansiranje svojih vlastitih uvida vezanih uz stavove o održivosti. Ovaj predstojeći uvid je otkrio opseg u kojem su ekološka i društvena stajališta postala ključna pri privlačenju kupaca, kao i zaposlenika.

Piše: Sanja Ledinek
20.03.2021. 13:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh