« Hi-tech
objavljeno prije 9 godina i 4 mjeseca
SAZNAJEMO

Dvostruko više za istu cijenu Tele2 pretplatnicima i bonašima

Tek što smo ispratili Hrvatsku rukometnu reprezentaciju na Svjetsko rukometno prvenstvo u Katar, Tele2 ponovo pruža podršku našim igračima i tom prigodom kreće s novom kampanjom

Svatko na svijetu ima svog duplića
Svatko na svijetu ima svog duplića (Tele2)
Više o

Tele2

,

kampanja

,

tarife

,

Svatko na svijetu ima svog duplića

Tele2 danas kreće s jednomjesečnom promocijom i kampanjom za nove i postojeće te privatne i poslovne korisnike - dvostruka količina minuta, SMS poruka i podatkovnog prometa u svakoj promotivnoj tarifi tijekom dvije godine, a bez promjene cijene.

Tek što smo ispratili Hrvatsku rukometnu reprezentaciju na Svjetsko rukometno prvenstvo u Katar, Tele2 ponovo pruža podršku našim igračima i tom prigodom kreće s novom kampanjom "Svatko na svijetu ima svog duplića" te zato duplira sadržaj svake promotivne tarife za sve nove  i postojeće korisnike. Tim je povodom Tele2 snimio zabavnu reklamu s Igorom Vorijem i Domagojem Duvnjakom koji se slažu da je snimanje reklama puno teže od rukometa.

Promocija je dostupna pretplatnicima i korisnicima bonova u promotivnom razdoblju od 15.01. do 15.02.2015.

Pretplatnici koji u promotivnom razdoblju ugovore neku od Mix promotivnih tarifa dobivaju dvostruko više minuta, SMS poruka i podatkovnog prometa od onoga što je uključeno u tarifu tijekom cijelog trajanja ugovorne obveze. Ujedno i pretplatnici tarifa za mobilni Internet dobivaju dvostruko više podatkovnog prometa tijekom trajanja ugovorne obveze.

Korisnici bonova koji aktiviraju Smart ili Smiley tarifu pomoću ključnih riječi RUKOMETSMART ili RUKOMETSMILEY dobivaju dvostruko više minuta ili SMS poruka te ujedno dvostruko više podatkovnog prometa sljedeća 24 mjeseca.

Korisnici mobilnog interneta na bonove dobivaju dvostruko više podatkovnog prometa u odabranoj opciji u periodu do 15.07.2015. godine.

"Htio bih još jednom u ime Tele2 zaželjeti puno uspjeha Hrvatskoj rukometnoj reprezentaciji na Svjetskom prvenstvu u Kataru i zahvaliti im što smo opet zajedno u ovim uzbudljivim trenucima. Svi ćemo s puno žara pratiti njihove utakmice, a vjerujem da će gledatelji uživati i u promotivnoj kampanji koju smo pripremili za ovu izvanrednu prigodu." rekao je Adrian Garrett, komercijalni direktor Tele2.

Više informacija o promotivnim ponudama možete naći na www.tele2.hr i Tele2 prodajnim mjestima. Promocija je dostupna i putem Tele2 webshopa na www.tele2.hr.

16.01.2015. 11:54:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh