De Palmina oda stvaranju filmova
Priča o stručnjaku za zvuk koji, radeći na jeftinom eksploatacijskom hororu, slučajno snimi ono što mu predosjećaj govori da je prikriveno ubojstvo
Stilizirani američki triler do grla u paranoji, Blow Out Briana De Palme je lijepo upakiran, vrlo uzbudljiv film izveden na nivou daleko višem od prosječnog. Priča o stručnjaku za zvuk koji, radeći na jeftinom eksploatacijskom hororu, slučajno snimi ono što mu predosjećaj govori da je prikriveno ubojstvo, zvijezdi Paklenog šunda i Briljantina daje šansu da zasja u cijelom svom talentu.
Ne samo da Travolta daje svoju vjerojatno najbolju izvedbu, on je daje u filmu koji nam je ostao u sjećanju kao konkretan dokaz De Palmine genijalnosti.Strpljivo gradeći napetost, oslanjajući se na divan scenarij, fenomenalnu fotografiju legendarnog Vilmosa Zsigmonda, impresivnu glumu ne samo protagonista već i Johna Lithgowa i Nancy Allen, mudro se kloneći podcjenjivanja inteligencije gledatelja, De Palma je stvorio atmosferu toliko neizvjesnu, toliko uzbudljivu da, dok pratimo kako se radnja razvija pred našim očima, ne možemo si pomoći da ne osjetimo da smo i mi sami dio urote, prestravljeni i stravično nervozni u isto vrijeme.
Pričamo o jednom od klasika osamdesetih, film koji i sam Travolta naziva jednim od svoja tri najdraža, triler koji se ističe kao jedan od najboljih filmova o urotama koje je Hollywood ikad proizveo.
Više pročitajte na FAK portalu
Novi komentar