Današnje konzole preslabe za 3D prikaz
Gameri upozoravaju da u igrama zasad ne smijemo očekivati 3D efekte kakve možemo vidjeti u kinima
Nakon najave Nintendove 3DS konzole, priče o budućnosti tehnologije 3D prikaza slike u igrama zahuktale su se kao nikad prije.
Iako je Sony ovih dana najavio kako će njegovi hitovi Little Big Planet, Killzone 2 te Gran Turismo 5 uskoro dobiti nadogradnje koje će igračima omogućiti uživanje u 3D efektima, neki developeri napominju da to neće biti punokrvni, stereoskopski 3D prikaz.
Tameem Antoniades, suosnivač razvojnog tima Ninja Theory (Heavenly Sword) tu tvrdnju opravdava činjenicom da je trenutna generacija konzola hardverski preslaba za trodimenzionalne čari.
"Da biste dobili pravi 3D prikaz, potrebno je prikazati po 60 slika u sekundi, za oba oka. I to minimalno u 720p rezoluciji, također za svako oko. Dakle, to bi u suštini značilo izvođenje igre na 1080p rezoluciji u 120 sličica po sekundi. Tehnologija koja nam je trenutno dostupna veoma je ograničena u tom pogledu, stoga u igrama zasad ne očekujte 3D efekte kakve možemo vidjeti u kinima", izjavio je Antoniades.
S obzirom na to da tek rijetke igre uspijevaju doseći glatkih 60 fps-ova pri Full HD rezoluciji, njegova tvrdnja bi mogla biti točna. No, donekle ga demantira vrlo kvalitetna simulacija 3D prikaza u igri Batman: Arkham Asylum GOTY te se očekuje da bi bez obzira na 3D, sadašnja generacija konzola trebala bi imati dug vijek trajanja.
Više na HCL Gaming portalu Trenutna generacija konzola preslaba za 3D prikaz
Novi komentar