Crteži bojom u velikom formatu Krešimira Ivića
Riječ je o stvarno nestvarnim motivima manjih mjesta na obali, mjestima bliskih dodira mora i kopna, uzvisine iznad mora, pučine, primorski krajobrazi
Krešimir Ivić, akademski slikar, uvremeni hrvatski likovni umjetnik cijenjeno je i poznato ime, autor opsežnog i slojevitog opusa s nizom ciklusa uljenih slika i crteža.
U posljednje vrijeme kontinuirano radi na ciklusu crteža, akrila i ulja na kartonu velikog formata (100 x 70 cm) da bi nedavno krenuo i na dvostruko veće, dakle metar i pol na jedan metar.
Motivika je poznata, riječ je o stvarno nestvarnim motivima manjih mjesta na obali, mjestima bliskih dodira mora i kopna, uzvisine iznad mora, pučine, primorski krajobrazi.
U ciklusu se ističe dominacija crvene boje ( s kojom je slikar izveo i nekoliko crteža ) s kojom je slikar najzadovoljniji jer ga ona najbolje izražava, postižzući kroz nju specifičnu atmosferu.
Novi je ciklus obilježen i snažnim i žestokim potezima širokog kista u kreiranju crteža, koji će uskoro biti mozaički pokriven usuglašenom kolorističkom paletom, u stvaranju detalja krajobraza koji se ističe rijetkošću ili specifičnošću pozicije.
Ivić je dovršio ne mali broj velikih formata i akrila i ulja s gotovo potpuno oslobođenom gestom uz dominaciju crvene i znatno prisustvo izrazite tamnoplave boje mora, zelene boje visoko uzdignutog drveća i bjelinu ploha kuća.
Ivićev ciklus donosi nedvojbeno svježinu motiva priobalnoh krajolika s mnogobrojnim konotacija vezanih uz more, njegovu mirnoću, snagu, neobuzdanu ljutinu ali i opasnost, ugrozu.
Izbor iz serije velikih crteža Krešimira Ivića zacijelo bi izvrsno izgledao u pomno odabranom dovoljno voluminoznom galerijskom ili muzejskom prostoru, pružajući neslućeno zadovoljstvo suočavanja gledatelja s atraktivnim krajevima uz obalu.
Ne, Ivić ne portretira pojedina mjesta, uvale, dijelove obale, on promišlja o njima i donosi svoj sud na velikom formatu s nekoliko energičnih poteza omiljene boje,možda ponegdje prepravi, dopuni, ispravi izvjesne sitnice i zaokruži definitivno svoj dojam.
Mnogi slikari ne posežu za ljudskom figurom na svojim slikama, a to čini i Krešimir Ivić jer njemu je ustroj i odnos naselja između brda i mora sasvim dovoljan da bi se osjetio i vidio život, gibanje, protok vremena, mijene godišnjih doba.
Novi ciklus slika pun duha i sklada Krešimira Ivića donosi rijetku svježinu u aktualnu produkciju sa svakodnevnim motivima, nastalih u nekoliko brzih poteza, uz suvereno vladanje bojom i striktno kontroliranje kolorističkih mogućnosti.
Novi komentar