« Putovanja
objavljeno prije 6 godina i 9 mjeseci
COOL

Budimpešta ima prvi "pametni hotel" u Europi – KviHotel

Prvi pametni hotel u Europi
Prvi pametni hotel u Europi (KviHotel)
Više o

Budimpešta

,

KViHotel

,

Hoteli TMRW

,

pametni hotel

U Budimpešti je otvoren KViHotel, prvi "pametni hotel" u Europi. Pokriven je Wi-Fi mrežom, ima 4 zvjezdice i kapacitet 40 soba od 18 do 36 četvornih metara. Gosti dobivaju punu kontrolu nad svim procesima vezanim za smještaj, od rezervacije do odlaska iz hotela, klimatizacijom u sobi i postavljanjem željene temperature, te niz drugih usluga koje nudi hotel, pomoću pametnog telefona i aplikacije pod nazivom Hoteli TMRW.

Ova aplikacija dostupna za Android i iOS uređaje pretvara pametan telefon u ključ sobe ili ulaznih vrata hotela. Također omogućuje zatražiti dodatno čišćenje, postaviti virtualni znak "Nemojte smetati" na vratima sobe ili rezervirati taksi.

Uz aplikaciju Hoteli TMRW gosti mogu platiti račun za usluge u hotelu. Plaćanje je napravljena uz pomoć bankovne kartice ( uskoro će biti dostupna putem PayPala), a račun se može poslati e-poštom.

Zanimljivo je da aplikacija može ponuditi unos osobnih podataka, provjera putovnica ili drugih dokumenata, kao i elektronički potpis gostiju. Svi primljeni osobni podaci pohranjeni su u sigurnom obliku.

Svaka soba ima Smart TV, koji uz konvencionalne TV kanale omogućuje slušanje omiljene glazbe ili gledanje videozapisa, filmova ili TV emisija prilagođenih prema željama gostiju. 

Hotelska dispečerska usluga je dostupna na društvenim mrežama Facebook, Messenger, WhatsApp, Skype, iMessage, itd, za brzo reagiranje na bilo koji tretman u sobi.

Doručak se poslužuje u prizemlju hotela KVi i uključuje svježe proizvode iz pekare, , jaja, sireve, ribu, kavu, čaj itd. Bar u atriju pozdravlja kupce s aperitivima, tipičnim vinom i pivom. Usluga je dostupna od 08:00 do ponoći, ali također je moguće organizirati degustacije i druge inicijative.

Ali aplikacija također pomaže optimizirati zadatke za operativne i gospodarske aktivnosti samog hotela. Na primjer, samo koju minutu nakon što se gost odjavi i napusti sobu, program šalje sobaricu kako bi napravila čišćenje. Nakon toga novi gost koji se već prijavio u hotelu, dobiva push poruku da mu je soba spremna.

Jeste li započeti s pakiranjem? Mi nagovaramo urednika da organizira jedan vikend izlet u Budimpeštu :D  

kvihotel_pametni_hotel.jpg

vi 

Piše: Sanja Ledinek
11.03.2018. 12:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh