« Predsjednički izbori
objavljeno prije 16 godina
PREPUCAVANJA

Bandićev stožer traži ostavku predsjednika DIP-a zbog zabranjenog spota

POGLEDAJTE VIDEO: Direktor Bandićeve kampanje Duško Ljuština tvrdi kako je očito da u njoj ono što je dopušteno drugima zagrebačkom gradonačelniku nije

Duško Ljuština tražit će od Ustavnog suda da preispita odluke DIP-a
Duško Ljuština tražit će od Ustavnog suda da preispita odluke DIP-a (Goran Mehkek/CROPIX/Infopunkt)
Više o

Milan Bandić

,

izbori

,

Duško Ljuština

,

Branko Hrvatin

,

DIP

,

kampanja

,

zabranjeni spot

,

Miro Laco

Tema izvanredne konferencije za medije stožera Milana Bandića bila je zabrana spota „Crvena Hrvatska" kojeg je DIP prvo zabranio, a kasnije dopustio njegovo emitiranje.

Duško Ljuština, direktor Bandićeve kampanje, ispričao je kako je spot poslan HTV-u a nakon samo dva sata DIP ga je zabranio na inicijativu Josipovićevog stožera. „Kako je moguće da je Josipovićev stožer dobio spot u tako kratkom roku? Tko je tu povezan sa obavještajnim podzemljem?", pita se Ljuština i dodaje da očito ono što je dopušteno drugima nije dozvoljeno Bandiću.

Priznao je da je možda bilo temelja za povlačenje privatne tužbe jer se u „crvenom" spotu koristio Josipovićev glas. „Napravili smo novi spot sa drugim glasovima, ali tuđi glasovi se koriste u svim reklamama", objašnjava.

Bandićev suradnik Miro Laco zbog uvođenja cenzure u korist jednog kandidata naspram drugom traži ostavku predsjednika izbornog povjerenstva Branka Hrvatina, a Ljuština najavljuje da će zatražiti od Ustavnog suda da preispita odluke DIP-a.

„Tražit ćemo i sastanak sa misijom OESS-a u Hrvatskoj, a ukoliko u prostorijama DIP-a bude prebrojavanja glasova, dovest ćemo svoje promatrače jer DIP-u jednostavno ne vjerujemo".

Ponovo se otvorila tema financiranja kampanje. Ljuština objašnjava da naslov DIP-ovog upitnika glasi „Izvori i podaci o imenima financijera izborne kampanje" a ne „izvori i podaci o troškovima kampanje".

Podsjeća se troškovi kampanje ugovaraju kao svi poslovi - s odgodama plaćanja od 30 ili 60 dana.  Što bi značilo da ćemo do proljeća saznati koliko je koštala Bandićeva kampanja.
08.01.2010. 14:20:07
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh