Bandić izmjenama GUP-a opet kupuje glasače novcem građana
Milan Bandić ponovno novcem građana kupuje vjerne glasače - ilegalne graditelje u istočnom dijelu Zagreba koji ga uporno dovode na vlast, dok oni koji plaćaju porez ne izlaze na izbore
![Bandić je opet pokazao srednji prst građanima Zagreba Bandić je opet pokazao srednji prst građanima Zagreba](http://metro-portal.hr/img/repository/2013/04/medium/milan_bandic.jpg)
Milan Bandić nastavlja po starom, bez obzira na sve optužbe koje je USKOK stavio na njegov račun. Kupovina glasača i opet se odvija novcem građana, a ovoga puta meta su mu ilegalni graditelji.
Naime, ilegalno sagrađene kuće na trasama budućih prometnica ne mogu se legalizirati, no taj propis vrijedi svugdje osim u tradicionalnom Bandićevom glasačkom tijelu - istočnom dijelu Zagreba.
Stoga, ako živite prema Sesvetama, ne brinite - vašu će kuću Milan otkupiti novcem Zagrepčana po cijenama od 1100 do 1700 eura po kvadratu ...
To je prijedlog koji je danas na dnevnom redu Gradske skupštine, a baš nas zanima koja će besramna bagra dići ruku za njega.
No, nije to jedini biser Milana Bandića - Zelena akcija poziva zastupnike Gradske skupštine da prestane derogiranje GUP-a iz drugog razloga, evo što kažu:
Na današnjoj sjednici Gradske skuštine Grada Zagreba predlaže se izmjena Odluke o izradi Generalnog urbanističkog plana grada Zagreba. Jedina sadržajna točka najnovije izmjene GUP-a je promjena članka 7. Ova promjena sastoji se u brisanju obaveze izrade cjelovite "Prostornoprogramske studije rekonstrukcije i prometnog sustava središta grada Zagreba". Zanimljivo je da je upravo sadržaj prometne studije bio jedan od glavnih razloga povlačenja Generalnog plana sa sjednice od 26. ožujka ove godine i daljnjeg prolongiranja procesa donošenja ovog ključnog gradskog razvojnog dokumenta.
Ova studija treba biti osnovni preduvjet za odgovorno i održivo planiranje središnjeg prostora grada. Uklanjanje obaveze izrade ove studije značilo bi da Gradska uprava nastavlja paušalno procjenjivati potrebne zahvate, zanemarujući njihovu stvarnu potrebu i interes građana. Time bismo bili prepušteni arbitrarnom i netransparentnom upravljanju gradske jezgre, a cijeli proces provedbe planova ostavljen je na samovolju gradske uprave i investitora. U nekoliko prošlih, a i najavljenih verzija generalnog plana mogli smo svjedočiti proturječnoj i nedosljednoj politici prema temi izgradnje podzemnih garaža i poticanju velikih graditeljskih pothvata u ovom sadržajno i prometno najosjetljivijem dijelu Zagreba. U sklopu prošlogodišnjeg neizglasanog prijedloga Plana ponovo je uvedena mogućnosti izgradnje podzemnih garaža na ovom području, nakon što je argumentirano izbačena iz prethodne verzije.
Sveobuhvatna studija ovog prostora sa razmatranjem i demografske strukture, boniteta izgrađenog tkiva i operativnih konzervatorskih smjernica svedena je na puko razmatranje prometa. Kako sama prometna studija nije izrađena, a time su i njen opseg, sadržaj i preporuke ostale nedostupne javnosti, onemogućeno je sagledavanje svih implikacija odredbi Plana u pogledu politike gradnje novih garaža. Nakon neuspješnog donošenja izmjena i dopuna GUP-a unutar zakonskog roka i održane javne rasprave, ovaj proces se protegao na više od godinu dana. Umjesto da je ovaj period poslužio za smislene i održive nadopune prethodnih izmjena i dopuna, ponovo ulazimo u ciklus još štetnijih promjena.
Tražimo od zastupnika zagrebačke Gradske skupštine da odbace ove štetne izmjene Odluke o izmjenama GUP-a te da osiguraju zadržavanje obveze cjelovitog razmatranja prostora Donjeg grada kako bi se spriječilo pogodovanje partikularnim interesima, a u svrhu dugoročnog i odgovornog upravljanja ovim presudnim gradskim prostornim resursom.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Zagrebačka Avenija krcata je vozilima od 6 - 9.30 h, i od 15 - 19 h, ali rješenja nema, Niti jedan GUP do sada nije riješio to pitanje, a čini se i ne namjerava u skoroj budučnosti,.
Ispravite me ako sam u krivu.
Novi komentar