« Zagreb
objavljeno prije 9 godina i 8 mjeseci
WTF?!

Bandić izmjenama GUP-a opet kupuje glasače novcem građana

Milan Bandić ponovno novcem građana kupuje vjerne glasače - ilegalne graditelje u istočnom dijelu Zagreba koji ga uporno dovode na vlast, dok oni koji plaćaju porez ne izlaze na izbore

Bandić je opet pokazao srednji prst građanima Zagreba
Bandić je opet pokazao srednji prst građanima Zagreba (Arhiva)
Više o

Milan Bandić

,

GUP

,

izmjene GUP-a

Milan Bandić nastavlja po starom, bez obzira na sve optužbe koje je USKOK stavio na njegov račun. Kupovina glasača i opet se odvija novcem građana, a ovoga puta meta su mu ilegalni graditelji.

Naime, ilegalno sagrađene kuće na trasama budućih prometnica ne mogu se legalizirati, no taj propis vrijedi svugdje osim u tradicionalnom Bandićevom glasačkom tijelu - istočnom dijelu Zagreba. 

Stoga, ako živite prema Sesvetama, ne brinite - vašu će kuću Milan otkupiti novcem Zagrepčana po cijenama od 1100 do 1700 eura po kvadratu ... 

To je prijedlog koji je danas na dnevnom redu Gradske skupštine, a baš nas zanima koja će besramna bagra dići ruku za njega.

No, nije to jedini biser Milana Bandića - Zelena akcija poziva zastupnike Gradske skupštine da prestane derogiranje GUP-a iz drugog razloga, evo što kažu:

Na današnjoj sjednici Gradske skuštine Grada Zagreba predlaže se izmjena Odluke o izradi Generalnog urbanističkog plana grada Zagreba. Jedina sadržajna točka najnovije izmjene GUP-a je promjena članka 7. Ova promjena sastoji se u brisanju obaveze izrade cjelovite "Prostornoprogramske studije rekonstrukcije i prometnog sustava središta grada Zagreba". Zanimljivo je da je upravo sadržaj prometne studije bio jedan od glavnih razloga povlačenja Generalnog plana sa sjednice od 26. ožujka ove godine i daljnjeg prolongiranja procesa donošenja ovog ključnog gradskog razvojnog dokumenta.

Ova studija treba biti osnovni preduvjet za odgovorno i održivo planiranje središnjeg prostora grada. Uklanjanje obaveze izrade ove studije značilo bi da Gradska uprava nastavlja paušalno procjenjivati potrebne zahvate, zanemarujući njihovu stvarnu potrebu i interes građana. Time bismo bili prepušteni arbitrarnom i netransparentnom upravljanju gradske jezgre, a cijeli proces provedbe planova ostavljen je na samovolju gradske uprave i investitora. U nekoliko prošlih, a i najavljenih verzija generalnog plana mogli smo svjedočiti proturječnoj i nedosljednoj politici prema temi izgradnje podzemnih garaža i poticanju velikih graditeljskih pothvata u ovom sadržajno i prometno najosjetljivijem dijelu Zagreba. U sklopu prošlogodišnjeg neizglasanog prijedloga Plana ponovo je uvedena mogućnosti izgradnje podzemnih garaža na ovom području, nakon što je argumentirano izbačena iz prethodne verzije.

Sveobuhvatna studija ovog prostora sa razmatranjem i demografske strukture, boniteta izgrađenog tkiva i operativnih konzervatorskih smjernica svedena je na puko razmatranje prometa. Kako sama prometna studija nije izrađena, a time su i njen opseg, sadržaj i preporuke ostale nedostupne javnosti, onemogućeno je sagledavanje svih implikacija odredbi Plana u pogledu politike gradnje novih garaža. Nakon neuspješnog donošenja izmjena i dopuna GUP-a unutar zakonskog roka i održane javne rasprave, ovaj proces se protegao na više od godinu dana. Umjesto da je ovaj period poslužio za smislene i održive nadopune prethodnih izmjena i dopuna, ponovo ulazimo u ciklus još štetnijih promjena.

Tražimo od zastupnika zagrebačke Gradske skupštine da odbace ove štetne izmjene Odluke o izmjenama GUP-a te da osiguraju zadržavanje obveze cjelovitog razmatranja prostora Donjeg grada kako bi se spriječilo pogodovanje partikularnim interesima, a u svrhu dugoročnog i odgovornog upravljanja ovim presudnim gradskim prostornim resursom.

 

07.05.2015. 08:00:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    djurdjicam
    07.05.2015. 12:51
    Za područje Zagreba Trešnjevka jug, još od gradnje nebodera u ulici Braće Domany planira se spajanje Črnomerca i Horvaćanske ulice. Dakle 50 godina (pedeset) planira se prometni koridor koji se ne ostvaruje i koči razvoj cijelog zapadnog dijela Zagreba.
    Zagrebačka Avenija krcata je vozilima od 6 - 9.30 h, i od 15 - 19 h, ali rješenja nema, Niti jedan GUP do sada nije riješio to pitanje, a čini se i ne namjerava u skoroj budučnosti,.
    Ispravite me ako sam u krivu.

Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh