« Hi-tech
objavljeno prije 8 godina i 1 mjesec
NEOBIČAN ZANOS

Appleovi proizvodi su poput vjerskih obilježja hi-tech crkve

Ljubitelji Appleovih proizvoda toliko vole iPad, iPhone i iPod da to graniči s vjerskim fanatizmom

iPod Nano
iPod Nano (Justin Sullivan/AFP)
Više o

Apple

,

iPod

,

iPad

,

iPhone

Ljubitelji proizvoda koji stižu iz Appleove kovačnice gotovo su histerično posvećeni tom globalnom brendu, ali prema tvrdnjama iznesenim u jednom televizijskom programu, ta želja za iPodima i iPadima graniči s religijskom predanošću pa i fanatizmom.

Prema onome što je pokazala magnetna rezonancija, kad obožavatelj Appleovih proizvoda ugleda iPod ili iPad, njegov mozak se aktivira na identičnom mjestu kao kod revnog vjernika kad ugleda vjerska obilježja. Novinar Alex Riley je taj test odradio za potrebe BBC-eva dokumentarca „Tajne superbrendova" („Secrets of The Superbrands") uz što je još i sudjelovao na otvorenju Appleove trgovine u Covent Gardenu u Londonu. On je viđene prizore usporedio s „evangelističkim molitvenim skupom" na kojemu su stotine mušterija u deliriju - brojni kupci preplavili su dućan, velik broj njih je noć proveo na ulici ispred ulaza kako bi bili prvi u redu za kupovinu. Dio je čak doputovao i iz drugih zemalja usprkos činjenici da nije bilo popusta ni darivanja. Da bi shvatio njihov zanos, spomenuti je novinar, kako smo već naveli, zatražio pomoć neuroznanstvenika koji su magnetnom rezonancijom skenirali mozgove Appleovih 'vjernika'.

„Rezultati sugeriraju da Apple stimulira isti dio mozga kao što to čine vjerska obilježja vjernicima", kazao je Riley u dokumentarnom filmu u kojemu je njegove tvrdnje podupro i buckinghamski biskup rekavši da je dovoljno samo malo promotriti kako izgledaju Appleove trgovine - svaki proizvod nalazi se na štandovima sličnim oltarima, prozori su u obliku luka, pod je od kamena... Kad se malo bolje promisli, prostor je zaista poput hi-tech crkve.

24.05.2011. 09:20:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh