« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 mjesec i 26 dana
SAVJETI

5 savjeta kako ostati normalan

Donosimo vam pet savjeta koji će vam pomoći da se oslobodite bespotrebnog straha i panike i očuvate svoje mentalno zdravlje

Ostanite normalni
Ostanite normalni (Arhiva)
Više o

savjeti

,

strah

,

zabrinutost

Zabrinutost i strah neizbježni su u ovakvim krizama, no mogu se pobijediti, podsjećaju njemački stručnjaci.

Dr Iris Hauth, vodeća stručnjakinja na području psihijatrije, psihoterapije i psihosomatike (DGPPN) u Njemačkoj, nudi pet savjeta koji će vam pomoći da se oslobodite bespotrebnog straha i panike i očuvate svoje mentalno zdravlje.

Nemojte zanemariti ozbiljnost situacije - kriza je ozbiljna i pogađa sve. Ne možemo je i ne bismo je trebali zanemariti. Istodobno, dajte sve od sebe kako biste pojačali pozitivne osjećaje. A ako vam situacija ipak postane preteška ili neizdrživa, ne oklijevajte i bez srama ili ustručavanja potražite stručnu pomoć.

Nemojte zapostaviti fizičku aktivnost - zdrava prehrana i fizička aktivnost dobri su i za um i za tijelo jer - "u zdravom tijelu, zdrav je duh". Pritom slušajte omiljenu glazbu ili gledajte omiljene filmove. Dr. Hauth kaže da takve aktivnosti djeluju terapeutski. U idealnom slučaju vježbajte na balkonu ili pokraj otvorenog prozora, a šetnja na zraku pročistit će vam um.

Održavajte kontakt s prijateljima - premda do daljnjega ne možete posjećivati prijatelje, zahvaljujući Skypeu, Whatsappu i ostalim mogućnostima uspostavljanja videopoziva, kontakte možete održavati bez ikakva izlaganja riziku od zaraze koronavirusom. Tu je i dobri stari telefon. Jedno drugome ćete prenijeti poruku da vam je stalo i da u ovome niste sami.

Ograničite izloženost medijima - ne možete bez vijesti, osobito ne u ovom trenutku. No imajte na umu da vaše simptome može pogoršati bujica često alarmantnih izvještaja i informacija o sve većem broju potvrđenih slučajeva zaraze i smrtnih slučajeva, upozorava Hauth. Stoga, umjesto da stalno pratite vijesti, činite to jednom dnevno.

Pokušajte održavati svoju rutinu - nakon ustajanja, svako se jutro, kao i obično, otuširajte i odjenite. Premda vam se to ne čini potrebnim, osobito ako radite od kuće, pomoći će vam da se bolje osjećate. Uživajte u uobičajenim aktivnostima, poput obroka s članovima obitelji, pospremite ormare, pratite online treninge...  

     
09.04.2020. 18:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh