« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 9 godina i 5 mjeseci
ZABAVNI I KORISNI

10 odličnih sportova za trošenje kalorija

Svi koji žele smršaviti nastoje izgubiti što više kalorija u što manje vremena, stoga bi bilo korisno znati koji sportovi i rekreacijske aktivnosti tome pomažu

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (DeviantArt)
Više o

sport

,

kalorije

,

mršavljenje

1. Trčanje - osim što vam pomaže potrošiti 450 kalorija u 30 minuta (uz određeni tempo i prijeđeni put) trčanje je i fantastična kardio vježba. Obucite se prikladno, nabavite dobre tenesice i počnite vježbati.

2. Penjanje po stijeni - na ovaj način u pola sata možete potrošiti 371 kalorija, te jačate snagu, izdržljivost i fleksibilnost.

3. Plivanje - radi se o odličnoj vježbi za cijelo tijelo, s kojom možete portošiti 360 kalorija u 30 minuta. No, većina ljudi ne može toliko dugo izdržati. Najbolji trening je u intervalima: plivajte dvije dužine, zatim kratak odmor pa ponovite rutu.

4. Bicikliranje - ovisno o brzini kojom vozite, možete potrošiti oko 300 do 400 kalorija u pola sata. Bicikliranje je odlična kardio vježba koja jača bedra i listove.

5. Boks - ako ste dovoljno hrabri da zakoračite u ring, potrošit ćete 324 kalorije za 30 minuta. Osim toga vaša kondicija i mišićna izdržljivost iz ovog će sporta izvući najviše.

6. Squash - osim što ćete ˝spaliti˝ 300 kalorija u kratkom roku, squash gradi kondiciju i mišiće, te razvija fleksibilnost.

7. Košarka - konstantna akcija koju pruža ovaj sport znači utrošak od 288 kalorija u pola sata i neizmjernu količinu zabave.

8. Veslanje - uz utrošak od 280 kalorija u 30 minuta, veslanje je odličan način da izbacite višak energije. Osim toga, jača izdržljivost i gradi mišiće ramena, bedara i ruku.

9. Tenis - radi se o zabavnoj igri koja zahtjeva brzinu, okretnost, snagu i reflekse. Na ovaj način potrošit ćete između 250 i 300 kalorija u pola sata.

10. Klizanje - kližući imate sve koristi trčanja bez stresa za zglobove. Pola sata klizanja troši 252 kalorije. Radi se o odličnom sportu kojim ćete učvrstiti noge i stražnjicu, te također definirati trbušne mišiće.

11.03.2010. 12:16:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh