« Hrvatska
objavljeno prije 16 godina i 9 mjeseci

Žigosanje tijela postalo novi hit

Novo brendiranje
Novo brendiranje (Paun Paunović/CROPIX)
Više o

žigosanje

,

branding

,

brendiranje

Trend žigosanja u Hrvatskoj nezaustavljivo raste, a interes za takav način označavanja tijela veći je nego što je bio za tetoviranjem.

Trend žigosanja u Hrvatskoj potiču pripadnici pojedinih supkultura kojima tetovaža ne predstavlja pravu oznaku pripadnosti grupi. Iako poklonici ovakvog ukrašavanja kože priznaju da je trend došao sa zapada i da samo kopiraju viđeno, zanimanje za žigosanje je naraslo najviše stoga što na označenom (sprženom) dijelu kože nema nikakve boje, samo ostane utisnut željeni znak.

- Nije ugodno ni lako proći proces žigosanja. Mi to u Hrvatskoj zovemo brendiranje. Kada klijent izabere znak koji želi imati zauvijek utisnut na tijelu, napravi se odgovarajuća šablona od tankog lima, do 0,3 milimetra debljine. Šablona se zagrije do usijanja i odmah se klijentu utiskuje u kožu.

Nastanu opekline prvog ili drugog stupnja, no kada rana zacijeli ostane lijep znak - objašnjava Vedran Ribarević iz Splita, koji je nedavno u Rotterdamu prošao svu potrebnu edukaciju za žigosanje. Ribarević priznaje da proces žigosanja  traje puno kraće od tetoviranja, ali je zato znatno bolniji. (I.K./EPEHA)

14.05.2008. 22:49:19
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh