« Biznis
objavljeno prije 16 godina i 10 mjeseci

Žene bolji menadžeri u većini područja

Muškarci su pak fokusiraniji na posao i zaradu

Menadžerice pokazuju više inovacija u pristupu i ne prihvaćaju status quo
Menadžerice pokazuju više inovacija u pristupu i ne prihvaćaju status quo
Više o

žene

,

menadžment

,

Steps Leadership Program

,

Hogan Assessment System

Žene su bolji rukovoditelji nego muškarci osim u dva područja menadžmenta, ali muškarci prednjače kada je u pitanju fokusiranje na bitno, kaže se u jučer objavljenom australskom istraživanju, piše Reuters.

Podaci dobiveni od 1800 australskih izvršnih direktora i direktorica, te menadžera i menadžerica, pokazali su da žene iskazuju više  strateškog usmjerenja, inovacija i spremnosti na rizik te bolje međuljudske vještine, a s muškarcima su izjednačene na područjima emocionalne stabilnosti. 

Međutim, muškarci su izbili u prvi plan kod upravljanja i kontroliranja djelatnosti menadžmenta i fokusiranja na financijske rezultate.

Spremne na rizik

Prema tom istraživanju koje je za Steps Leadership Program provela konzultantska tvrtka Peter Berry Consultancy, žene su spremnije riskirati kada imaju dobru ideju i prije će pokušati promijeniti status quo.

- Žene su ambiciozne, odvažne, vragolaste, živopisne i maštovite. One imaju više samopouzdanja, više se natječu, vizionarke su i imaju jaču osobnost - kaže Gillian O’Mara, generalna menadžerica Steps Leadership Programa.

No, istodobno se pokazalo da su muškarci fokusiraniji i koncentriraniji na ostvarenje posla, ali manje na međusobne odnose.

- Muškarci vjeruju da je su novci ono najbitnije. Njihov glavni motiv i prioriteti u životu izgleda da se vrte oko prihoda, budžeta i zarade. I na poslu i kod kuće, vode ih financijske mogućnosti - smatra O’Mara.

- Muškarci su više fokusirani na zadatak i skoncentrirani na izvršenje posla bez da se previše zamaraju odnosima. Lakše prihvaćaju hijerarhiju, titule i procese.

Test osobnosti

Rezultati studije, temeljene na međunarodnom istraživačkom testu osobnosti nazvanom Hogan Assessment System, kojeg tvrtke uobičajeno koriste pri izboru novih zaposlenika, bit će predstavljeni 14. svibnja u Sydneyu. (METRO) 

06.05.2008. 00:32:40
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    marna
    06.05.2008. 13:02
    Muškarci su fokusiraniji na "bitno".......a bitno je (dalje u članku) NOVAC.
    Što bi značilo da bi i kod većine žena fukusiranje na bitno bilo izraženije kada bi to bitno bio isključivo novac.
    Što je sa zadovoljstvom stvaranja,suradnje sa drugima...?
    Da li se svijet može poboljšati samo s novcem? Treba li malo kreativnosti i razumijevanja?
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh