Zbunite Facebook i zaštitite privatnost
Facebook je uveo hrpu novih emotikona i svi su bili veseli, a naročito oglašivači kojima Facebook prodaje vaše podatke - pa je vrijeme da ga malo zbunite
Facebook se uvukao u vaš život na više načina nego što uopće možete zamisliti, a uvođenje novih emotikona iliti reakcija na postove, Zuckyjeva ekipa dobila je uz lajkove još jedan genijalan izvor zarade.
Kako? Jednostavno, obradom podataka vaših lajkova i reakcija dobivaju dragocjene informacije o vašim stavovima koje se zatim koriste u svrhu ciljanog marketinga i prodaje podataka oglašivačima.
Naizgled, sve je super - Facebook nam omogućava izražavanje emocija poput bijesa, sreće ili tuge, a mi sretno koristimo te emotikone kako bismo svojim prijateljima pokazali preciznije kako zapravo shvaćamo njihove objave. No, na temelju dovoljno takvih podataka može se napraviti jako dobar psihološki profil koji se onda koristi za ciljano oglašavanje.
Ako želite malo zagorčati život pijavicama kojima ste, doduše potpuno dobrovoljno, prepustili sve svoje podatke, tu je nova ekstenzija za browsere - Go Rando.
Go Rando čedo je umjetnika i profesora na sveučilištu Illionois Bena Grossera, a radi vrlo jednostavno - instalirate ga kao dodatak browseru koji najčešće koristite i ekstenzija presreće vaše lajkove i proizvoljno bira jednu od šest emocija koje je Facebook omogućio, tako da vaš lajk može na kraju biti i tužan ili bijesan emotikon.
Na kraju priče, vaši podaci postaju prilično zbunjujući i nedosljedni, što znači da više niste kvalitetno topovsko meso oglašivačima...
Evo kako radi Go Rando, pa vi razmislite o instaliranju...
Novi komentar