Zašto se društvene mreže ponašaju kao dileri droge?
Jednom kad se korisnik zasiti te droge, odnosno proradi mu razum, on će je se ostaviti i nikad više vratiti...
Za Facebook slobodno možemo reći da je u nekoj vrsti krize. Naime, u studenom prošle godine je Sean Parker, jedan od bivših i jednokratnih direktora Facebooka, izjavio kako ova društvena mreža prilično uspješno iskorištava ljudsku psihologiju, a kako bi zadržala korisnike i naravno profit.
I sama tvrtka očekuje da će se potrošiti, očekuju pad korisnika, sukladno tome i pad prihoda. I algoritmi Wall Streeta su predvidjeli pad od nekih 5%.
I tako je nakon silnih godina nemilosrdnih prilagođavanja i optimizacija, mogli bi to konkretnije nazvati purifikacijama, pročišćivanjem ove digitalne droge, a kako bi se ne samo zadržao već i povećao broj digitalnih ovisnika, Facebook blinknuo. Mi kažemo da je kihnuo.
Posljedica tog kihanja, blinkanja, kako god nazvali, zasićenja, je da su gospoda došla do zaključka da iako svakom optimizacijom algoritma odnosno purifikacijom vremenske linije uspješno poremete taman uhodani rad i način funkcioniranja industrije, medija i samih promocija, ljudski je um taj kojeg ipak ne mogu promijeniti.
Jednom kad se korisnik zasiti te droge, odnosno proradi mu razum, on će je se ostaviti i nikad više vratiti. Sukladno tome Zuckerberg je tako shvatio da njegov proces pretvorbe ljudskih jedinki u svojevrsne digitalne zombije ipak nije toliko sveobuhvatan.
Detaljno objašnjenje pročitajte na portalu Gentleman.hr
Novi komentar