Zapadnjaci češće traže partnera koji želi - djecu
Žene iz zapadnih zemalja potrošile su 12,6 posto novca na muškarčevu osobinu - "želi imati djecu", dok su muškarci na istu osobinu potrošili 7,8 posto dobivenih financijskih sredstava
Stanovnici zapadnjačkih kultura češće će tražiti partnera koji želi djecu u usporedbi s onima iz orijentalnih zemalja, pokazalo je istraživanje znanstvenika sa Sveučilišta Swansea.
Studija upućuje na to da će žene i muškarci iz, primjerice Velike Britanije i Australije prije za partnera odabrati osobu koja želi djecu. Dr. Andrew Thomas sa Sveučilišta Swansea smatra da je to dobar način planiranja obitelji.
Istraživanje je pokazalo da izgled i dobrota visoko kotiraju među oba spola i na zapadu i na istoku.
Studija znanstvenika sa Swanseja i ostalih akademskih institucija iz svijeta koncipirana je na način da je svakome njezinom sudioniku bilo dodijeljeno 2500 virtualnih dolara. Mogli su ih potrošiti na osobine koje su im kod potencijalnog partnera značajne. Budžet je bio ograničen kako bi ispitanici odredili prioritete dok traže partnera.
Žene iz zapadnih zemalja potrošile su 12,6 posto novca na muškarčevu osobinu - "želi imati djecu", dok su muškarci na istu osobinu potrošili 7,8 posto dobivenih financijskih sredstava.
No muškarci i žene iz istočnih kultura, poput Kine, Indonezije i Malezije na istu su osobinu potrošili manje - muškarci 6,6 posto, a žene 6,2 posto.
Dr. Thomas, koautor studije pretpostavlja da su razlike u izboru vjerojatno posljedica činjenice da u zemljama zapada postoje bolje opcije planiranja obitelji.
"U zapadnjačkim kulturama postoji mogućnost kontracepcije i sloboda izbora pobačaja", kaže Thomas.
"Postoji i opcija odgode planova ili dogovora. Zapadnjaci najčešće imaju imaju više slobode i mogućnosti izbora kada je posrijedi želja za djecom ili odluka o tomu da djecu ne žele. Na istoku je to drukčije jer su djeca prirodna posljedica gotovo svake veze".
Najčešći prioritet ispitanika obaju spolova zapadnjačke i orijentalne kulture bila je dobrota izabranika, s iznimkom muškaraca iz zapadnih zemalja koji su na prvo mjesto stavili fizičku privlačnost žene.
Smisao za humor bio je visoko na popisu prioriteta zapadnjačke kulture. Žene su za tu karakternu crtu izdvojile 17,3 posto novca, a muškarci 18,4 posto, u usporedbi s ispitanicima iz orijentalnih zemalja u kojima su na istu osobinu žene potrošile 11,1 posto budžeta, a muškarci 11 posto.
Pokazalo se da su religioznost i djevičanstvo bili znatno poželjniji u orijentalnim kulturama, za razliku od zapadnjačkih gdje su tim dvjema odlikama ispitanici pridali puno manji značaj.
Novi komentar