« Zagreb
objavljeno prije 11 godina i 4 mjeseca
SJAJNO!

Zagrebački Hotel Dubrovnik u novom ruhu

Obnova recepcije povjesni je trenutak za Hotel Dubrovnik s obzirom da su pregovori, odnosno složena procedura za dobivanje dozvole, trajali 17 godina

Sjajan novi interijer hotela Dubrovnik
Sjajan novi interijer hotela Dubrovnik (Arhiva)
Više o

hotel Dubrovnik

,

obnova

Posjetiteljima grada Zagreba Hotel Dubrovnik pruža dobrodošlicu pune 84 godine i jedan je od simbola zagrebačkog i hrvatskog hotelijerstva. Ponosi se tom činjenicom i današnje vodstvo hotela, koje osuvremenjivanjem hotela, a opet čuvajući kulturnu baštinu, osigurava da hotel i dalje bude ugodna polazišna i odmorišna točka svim svojim posjetiteljima prilikom boravka u glavom gradu Lijepe Naše.

Povodom završetka dvogodišnjeg investicijskog ciklusa, prilikom kojeg je utrošeno gotovo 20 milijuna kuna, te kao prilika za najavu svečanog otvaranja preuređenog dijela Hotela Dubrovnik koje će se održati 20.09., organizirana je press konferencija na kojoj su generalni direktor Stjepko Bulić i direktor prodaje i marketinga Davor Terzić podijelili zadovoljstvo uspješno dovršenim projektom renoviranja.

Obnova recepcije povjesni je trenutak za Hotel Dubrovnik s obzirom da su pregovori, odnosno složena procedura za dobivanje dozvole, trajali 17 godina. Uklanjanjem jednog od  stupova na pročelju hotela stvoren je glavni ulaz kakvog gosti Hotela Dubrovnik i zaslužuju. Obnovljen je i kosi krov u novom dijelu hotela, potom renovirana većina od 232 sobe te predsjednički apartman „Dubrovnik Crown Suite" s terasom s pogledom na Trg bana Jelačića.

Ujedno je uređeno šest novih kongresnih dvorana, kapaciteta  400 osoba, koje su opremljene najsuvremenijom tehnologijom i za koje Trg bana Jelačića predstavlja jedinstvenu živu kulisu. Ipak, pošto Hotel Dubrovnik spada među zaštićene spomenike, vodstvo hotela ponovno očekuje složena procedura ishođenja dozvole. Ovim putem gospodin Bulić i gospodin Terzić iskoristili su priliku zahvaliti se autoru nagrađivanog pročelja novog dijela Hotela Dubrovnik, arhitektu i profesoru Nikoli Filipoviću, na ukazanom povjerenju.

Godišnje Hotel Dubrovnik ostvaruje oko 70.000 noćenja te popunjenost ove godine iznosi 70%. Izvrsni rezultati protežu se kroz zadnjih 16 godina zbog čega hotel posluje i ulaže bez kredita i duga, pojašnjava gospodin Bulić. Prvih osam mjeseci 2013. godine ostvaren je dvoznamenkasti rast, i u broju posjeta i u prihodima.

Reakcije gostiju su iznimno pozitivne, i domaćih i stranih gostiju, potvrđuje gospodin Terzić. Oko 85% gostiju su stranci, dok su preostalih 15% domaći gosti iz, uglavnom, poslovnog segmenta. Poslovni gosti redovito dolaze temeljem dugogodišnjih ugovora te uz noćenja koriste i banketno-kongresne usluge Hotela Dubrovnik. Naime, upravo je udjel poslovnih gostiju najveći među svim segmentima, ali u zadnje vrijeme raste i broj odmorišnih (eng. leisure) gostiju. Čak 90% gostiju vraća se u Hotel Dubrovnik, što u Hotelu Dubrovnik rado ističu . Od stranih gostiju ponajviše ih je s engleskog govornog područja, uključujući Ameriku, Australiju i Novi Zeland, dok su i dalje najbrojniji Nijemci. Ove godine iznenađenje, po povećanom broj, su bili Francuzi i Španjolci.

Gospodin Bulić i gospodin Terzić ističu kako imaju fantastičnu i neponovljivu lokaciju, koja je čvrsta osnova za daljnji razvoj i pružanje izvrsne usluge, no prekrasan pogled nije dovoljan, zbog čega prate u korak svjetske trendove te izmišljaju nove, jer kažu: „gosti su s pravom izbirljivi, a mi smo tu da im pružimo jedinstven doživljaj kroz najbolju uslugu i osjećaj topline".

Na pitanje jesu li u planu izgradnja bazena i saune, što bi ih ujedno kategoriziralo kao hotel s pet zvjezdica, gospodin Bulić jasno i glasno potvrđuje da im navedeno nije u interesu jer kao hotel kategorije četiri zvjezdice trenutno pružaju uslugu od pet zvjezdica, samo bez bazena i saune, jer nisu turistički hotel i njihovi gosti to ne traže.

Zbog navedenog, gormalno kategoriziranje u hotel s pet zvjezdica ne bi polučilo efekt i poslovno se ne bi opravdalo, dok njih ništa ne spriječava da iz bez te formalne kategorije pružaju uslugu od 5 zvjezdica pa i više, pojašnjava gospodin Terzić. Za izvrstan rad zahvalni su vlasnicima hotela koji su im ukazali povjerenje i cijelom svom timu od 108 zaposlenih, bez kojih ništa od navedenog ne bi bilo moguće.

Daljnja poboljšanja, ulaganja i dizanje kvalitete usluge za primarne segmente gostiju, poslovni i individualni, zajednički cilj je ovog tima, ili kako je istaknuo gospodin Bulić „Raditi još više i još bolje.".

17.09.2013. 17:31:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh