Zagrebačka pivovara traži autora etikete za Božićno pivo
Na natječaj za oblikovanje etikete Božićnog piva mogu se prijaviti likovni umjetnici do 35 godina starosti, a nagrada je primamljiva - 20.000 kuna
Zagrebačka pivovara u suradnji s Institutom za suvremenu umjetnost raspisala je natječaj za oblikovanje etikete Božićnog piva. Mladi likovni umjetnici do 35 godina starosti imaju priliku natjecati se za nagradu od 20.000 kuna te se putem ovogodišnjeg izdanja Božićnog piva predstaviti široj javnosti.
Natječaj je otvoren za sve likovne umjetnike koji žive u Hrvatskoj, i to zaključno do 24. rujna 2010. godine.
Ovim projektom Ožujsko pivo četvrtu godinu zaredom podupire mlade umjetnike pružajući im mogućnost kreativnog izražavanja putem neuobičajenog medija, ali i predstavljanja njihova rada široj javnosti koja nije u redovitom doticaju sa suvremenom umjetnošću.
Prošlih su godina etikete Božićnog piva osmišljavali Marko Tadić, dobitnik nagrade Radoslav Putar, i finalisti te nagrade Zlatan Vehabović i Livio Rajh.
Novi komentar