« Biznis
objavljeno prije 1 mjesec i 20 dana
PODACI

Xiaomi strelovito raste

Xiaomi postao najbrže rastuća kompanija u Internet&Retail segmentu na Fortuneovoj Global 500 ljestvici

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Arhiva)
Više o

rast

,

Xiaomi

Xiaomi je treću godinu zaredom uključen na listu Fortune Global 500, popevši se ove godine na 338. mjesto, što predstavlja značajan napredak od 84 mjesta u usporedbi s 422. pozicijom 2020. godine. Ovaj rang ga čini najbrže rastućom tvrtkom u kategoriji Interneta i maloprodaje na Fortune Global 500 listi godine.

Prema Xiaomijevu izvješću o zaradi, ukupni Xiaomijev prihod iznosio je 245,9 milijardi RMB 2020. godine, čime je Xiaomi zauzeo 338. mjesto na Fortune Global 500 listi. U 2021. Xiaomi i dalje prati snažan zamah brzog rasta, pokazujući eksplozivno povećanje prihoda i neto dobit koja je daleko nadmašila očekivanja tržišta. U prvom tromjesečju 2021. ukupni Xiaomijev prihod u tom razdoblju iznosio je 76,9 milijardi RMB, što predstavlja povećanje od 54,7% u odnosu na prethodnu godinu, dok je prilagođena neto dobit u tom razdoblju iznosila 6,1 milijardu RMB, što je povećanje od 163,8 % na godišnjoj razini.

Ovaj rast može se pripisati Xiaomijevim sve većim uporištima na vrhunskom tržištu pametnih telefona, brzom rastu na međunarodnim tržištima i razvoju novog maloprodajnog poslovanja tvrtke.

Xiaomijevo usredotočenje na temeljne tehnologije bilo je pokretačka snaga u stvaranju poboljšanog korisničkog iskustva te je ojačalo njegovu poziciju u high-end tržišnim segmentima kroz serije Mi 10 i Mi 11. U prvom tromjesečju 2021. globalne isporuke Xiaomi pametnih telefona po cijeni od 3000 RMB ili više u kontinentalnoj Kini, odnosno od 300 EUR i više na međunarodnim tržištima premašuju 4 milijuna.

Xiaomijevo globalno širenje potaknulo je ukupni rast. 16. srpnja Xiaomi je objavio da je prema Canalysu tvrtka zauzela drugo mjesto na globalnoj razini sa 17 posto udjela isporučenih pametnih telefona, nadmašivši Apple. Na međunarodnim tržištima Xiaomi je premašio međugodišnji rast na tržištu Latinske Amerike, preko 150 posto u Africi i više od 50 posto u zapadnoj Europi. Xiaomi pametni telefoni ušli su na preko 100 tržišta diljem svijeta, zauzimajući prvo mjesto u tržišnom udjelu pametnih telefona na najmanje 12 tržišta i zauzimajući drugo mjesto u Europi po tržišnom udjelu. 15 kvartala zaredom, Xiaomi zauzima prvo mjesto u Indiji.

Što se tiče novih maloprodajnih kanala, odnosno Xiaomijevih fizičkih trgovina, Xiaomi Storeovi su doživjeleibrzu ekspanziju od 2020. Ukupan broj Mi Homes trgovina u kontinentalnoj Kini premašio je 5.500 krajem travnja 2021. godine, dok na međunarodnim tržištima postoji više od 1.000 Xiaomi Storeova. Maloprodajna mreža Xiaomijevih Storeova brzo se širi diljem svijeta.

Xiaomi je nastavio ulagati u istraživanje i razvoj i talente, stvarajući niz novih struktura nagrada za svoj tim za istraživanje i razvoj i pokrećući drugu fazu projekta Xiaomi Smart Factory. „Tijekom sljedećeg desetljeća Xiaomi će biti nova pokretačka snaga u manufakturalnoj industriji." rekao je Lei Jun, osnivač, predsjednik i izvršni direktor Xiaomi, na 10. godišnjici tvrtke. Pametna proizvodnja postaje jedna od ključnih konkurentskih prednosti Xiaomija.

Prednjačenjem u segmentu pametnih telefona, AIoT i industriji pametne proizvodnje, Xiaomi je, također, proaktivno ušao na tržište pametnih električnih vozila. U ožujku 2021. Xiaomi je službeno najavio da će tvrtka osnovati podružnicu u potpunom vlasništvu koju će voditi CEO Lei Jun kako bi upravljala poslovima pametnih električnih vozila, a ukupna ulaganja u sljedećih 10 godina procjenjuju se na 10 milijardi USD. Početna faza ulaganja bit će 10 milijardi RMB ili 1,55 milijardi USD. Pametna električna vozila bit će značajan pokretač novog rasta za Xiaomi.

Od drugog kvartala 2021., Xiaomi je drugi proizvođač pametnih telefona na globalnom tržištu pametnih telefona. Tvrtka je također uspostavila vodeću svjetsku potrošačku AIoT (AI+IoT) platformu, s više od 351,1 milijuna povezanih pametnih uređaja, isključujući pametne telefone i prijenosna računala. Xiaomi proizvodi prisutni su u više od 100 zemalja i regija širom svijeta. U kolovozu 2021. tvrtka je po treći put uvrštena na Fortune Global 500 listu, zauzimajući 338. mjesto, što je 84 mjesta više u odnosu na 2020.

Xiaomi je sastavni dio Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index i Hang Seng TECH Index. Za više informacija o Xiaomi Corporations, postjetite https://blog.mi.com/en/

 

03.08.2021. 13:41:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh