Vrijeme je za sex toy emoji
Uoči Svjetskog dana emojija (17.07.) i nakon pokušaja uvođenja seks emojija, LELO ide korak dalje i poziva javnost da pokaže svoju podršku u stvaranju emojija seks igračke u nastojanju da se razbije stigma oko masturbacije
Kao zagovornik seksualno pozitivnog načina života, seks wellness brand LELO podupire sexting i sve što ono uključuje s obzirom na to da nas oslobađa i omogućuje da izrazimo stvari koje možda ne bismo rekli drugoj osobi u lice. Kao što smo već rekli u prvom pokušaju dobivanja odobrenja za seks emoji, ne postoji ništa poput pravog emojija za poboljšanje svakodnevne komunikacije, no, ipak i dalje ne postoji piktogram koji prikazuje seks, masturbaciju ili seks igračku. U nastojanju da dodatno normalizira i razbije stigmu koja okružuje masturbaciju i industriju seksualnih igračaka, LELO će podnijeti zahtjev Unicodeu za izradu emojija seks igračke.
Kako bismo to učinili, potrebna nam je pomoć svih i tražimo vašu podršku potpisivanjem LELO peticije putem Change.org. Cilj je prikupiti 1 milijun potpisa na vrijeme za predaju peticije sljedeće godine.
Veličina tržišta procjenjuje se na 34,95 milijardi USD u 2021., a očekuje se da će narasti na 75 milijardi USD do kraja desetljeća (*).
Štoviše, porast korištenja seks igračaka jasan je pokazatelj promjene stavova prema užitku i seksualnoj dobrobiti te utjecaja koje to ima na mentalno zdravlje i opću dobrobit. Različite LELO ankete i podaci govore nam:
-
Od 2024. godine 78% ljudi posjeduje seks igračku, broj koji se gotovo udvostručio u usporedbi s razdobljem prije pandemije.
-
Udio muškaraca i žena koji kupuju seks igračke je 49:51.
-
84% žena posjeduje barem jednu seks igračku, od čega su 55% stimulatori klitorisa.
-
Europljani kupuju više seks igračaka nego Amerikanci.
-
Troje od četiri osobe slaže se da su seks igračke i masturbacija još uvijek tabu u društvu.
-
Vlasnici seks igračaka imaju 45% veću vjerojatnost da će biti zadovoljni svojim seksualnim životom.
-
98% ljudi slaže se da orgazam prirodno dovodi do najvećeg osjećaja sreće.
-
Na internetu postoji mnoštvo članaka o dobrobitima masturbacije, koji sažimaju dobrobiti te prakse.
Ranija anketa koju je proveo LELO o korištenju emojija otkrila je sljedeće:
-
76% ispitanika kaže kako koriste emojije u komunikaciji o seksu.
-
Polovica onih koji su sudjelovali u anketi redovito koriste emojije, ali ne nužno u svakoj poruci.
-
Najpopularniji emojii u sextingu su kapljice vode.
-
54% se slaže da bi uz seksualne emojije trebali postojati i emojiji za siguran seks i seks igračke.
"Koliko god počeli voditi računa o svom tijelu i umu, i dalje postoji zabrinjavajući trend kada je riječ o seksualnom zdravlju. Obavijeno je tišinom. Možemo pričati o dodacima prehrani, o mentalnom zdravlju, ali u isto vrijeme užasavamo se pričati o masturbaciji. Kako u kontekstu brige o sebi, tako i u kontekstu užitka! To također otežava proučavanje masturbacije. Ljudima je sve neugodnije otkrivati osobne i intimne detalje iz svojih života. Kao brand seksualnog wellnessa, LELO je itekako svjestan nedostatka diskursa o temi masturbacije." kaže Luka Matutinović, CMO tvrtke LELO.
"A sposobnost razgovora o seksualnosti u medijima bitna je kad je riječ o osobnoj dobrobiti svakog pojedinca. To je potaklo LELO da podnese službeni zahtjev pri tvrtki Unicode za uvođenje prvog službenog seks emojija, a sada želimo ići dalje u ovom cilju i pokrenuti peticiju za stvaranje emojija seks igračke. Za nas seksualno blagostanje nadilazi samo izradu najboljih mogućih proizvoda. Za nas, seksualno blagostanje također predvodi ovaj cilj za cijelu industriju i širu javnost, stvarajući prostor i alate za neopterećeno seksualno izražavanje. Kaže se da sram nestaje kada se kreira siguran prostor za priče koje se žele ispričati. Željeli bismo dodati da posjedovanje odgovarajućih riječi ili zamjena za riječi, poput emojija, dodatno pomaže u brisanju srama. Upravo zbog toga sljedeća prekretnica u potpunom oslobađanju diskursa o seksu je ovaj emoji seks igračke", dodaje Matutinović.
Novi komentar