Svjetla pozornice su se ugasila, posao tek počinje
Fashion.hr namjerava promijenjiti nedostatak industrije u hrvatskoj autorskoj modi
Kada se kao 20-godišnjak počeo baviti modom kao hobijem, nije ni sanjao da će u 8 godina pokrenuti pravo malo modno carstvo. Danas je Vinko Filipić na čelu tvrtke koja u svojoj grupi objedinjuje modne projekte na čelu kojeg je netom završeni i vrlo hvaljeni QUELLE FASHION.HR, najčitaniji modni portal u hrvatskoj www.fashion.hr koji je upravo u redizajnu, FASHION.HR STORE, mulibrand dućan s odjećom najpoznatijih hrvatskih dizajnera u zadarskom Arsenalu, a u tijeku su pripreme za povezivanje hrvatskih dizajnera s tekstilnom industrijom. Netom nakon završenog QUELLE FASHION.HR-a sjeli smo s ovim mladim čovjekom u njegovom uredu i porazgovarali o svemu i svačemu..
• Jeste li zadovoljni s netom održanim QUELLE FASHION.HR-om?
- Iako sam uvijek jako kritičan prema svom radu, moram reći da sam jako zadovoljan. Pokušavajući stvari sagledati objektivno, mislim da u hrvatskoj dizajneri nikada nisu hodali po impresivnijoj modnoj pisti, imali smo akreditirana 64 modna novinara iz države i inozemstva, revije su sva tri dana bile dupkom pune, a imena koja su nastupila dokazuju da je ovaj projekt izrazito sazrio.
• Tko vas je od dizajnera najviše dojmio na QUELLE FASHION.HR-u?
- To mi je teško reći, a osim toga bio bi to subjektivan, a ne objektivan sud. Cijenim rad svakoga autora jer znam koliko je truda uloženo u svaku kolekciju od njene ideje do konačne izvedbe. Ono na što sam izrazito ponosan je činjenica da su nam se ove sezone pridružila još četiri renomirana modna branda: Robert Sever, Ksenija Design, Nataša Kos i Boudoir. To je i stvarni dokaz da velikim koracima grabimo naprijed, ukoliko ne zaboravimo da nas već nekoliko sezona prate cijenjeni dizajneri poput Ivice Klarića, Branke Donassy, Envy Room-a, Nade Došen, Ivice Skoke i drugih…
• Ogroman kapacitet gledališta koji je sva tri dana bio pun, te veliki interes medija i ljubitelja mode dokazuje da ste uspjeli u decentralizaciji hrvatske mode. U čemu je tajna vašeg uspjeha?
- Iskreno, jedino u mukotrpnom radu… Moj radni dan zaista traje 16 sati, a vrlo često i kad sanjam, sanjam nešto vezano za posao kojim se bavim. Dakle, vjerujem da je u pitanju životna predanost i velika strast prema poslu koja me tjera da idem i preko granica mogućeg… Možda bi netko na to gledao kao žrtvu, ali ja zaista uživam u onom šta radim.
• Kako gledate na druge modne projekte u državi?
- Jako pozitivno. Cijenim svakog tko je uspio i tko na scenu donosi dašak nečeg novog, izrazito potrebnog modi kao umjetnosti.
Što biste istaknuli kao prednosti vašeg projekta u odnosu na druge?
- Mislim da je to koncept, ideja i vizija gdje smo i kamo idemo… Od početka smo naglašavali da je potrebno prikazivati kolekcije sezone unaprijed, i da će se buyeri pojaviti. Od početka smo razvijali i portal kao medij kako bi prezentirali hrvatsku modnu scenu. Od početka smo razmišljali o proizvodnji i prodaji te iste odjeće i to sada polako realiziramo u djelo. Dakle, iako je ovaj projekt uistinu veliki modni spektakl, to je njegova najmanje bitna odrednica. Svjetla pozornice su se ugasila u nedjelju, a naš posao je tek krenuo.
• Koja je najveća boljka hrvatske autorske mode?
- Nedostatak novaca da dizajneri kupe kvalitetne materijale, naprave kolekcije kakve bi stvarno htjeli. To je usko vezano uz nedostatak industrije u hrvatskoj autorskoj modi. Ali i to ćemo uskoro promjeniti... (FHR/METRO)
Novi komentar