Budućnost hrvatskog turizma je u kratkim aktivnim posjetima
VIDEO - Voditelj glavnog britanskog udruženja hotelijera i restoratera kaže da naša turistička ponuda ne smije biti rascjepkana nego kompletna
Bob Cotton, voditelj glavnog britanskog udruženja hotelijera i restoratera - British Hospitality Association, smatra da je budućnost našeg turizma u kratkim aktivnim (sportskim) odmorima jer je bitno usredočiti se na proljeće i jesen kad bi gosti mogli doći na produženi vikend i na taj način pojačati sezonu.
Na prvoj održanoj NeoTour konferenciji u HND-u održan je broj manjih prezentacija o perspektivi budućeg turizma. Između ostalog, teme su bile Facebook kao društvena mreža koju se može iskoristiti kao kanal promidžbe, o primjeni weba i mobilne tehnologije u promociji turizma, itd.
Cotton kaže da turističku ponudu ne smijemo rascjepkati nego napraviti kompletnu ponudu za sve što imamo za ponuditi. Usmjeriti se samo na mlade ili stare goste bila bi greška.
Prvi korak je napraviti dobru strategiju što kome kako želimo predstaviti, a za tim slijedi i poticaji u investiranje u turizam. U samom planiranju treba si postaviti pitanje: Zašto bi ljudi došli u Hrvatsku? Treba im dati razlog za dolazak - aktivni odmori, sportski i kulturni turizam.
Ja se obavezno vraćam, i to u Dalmaciju - Split i Dubrovnik. Mediteran je ono što vi trebate prodavati, rekao je Cotton. (Infopunkt/metro-portal)
Novi komentar