« Biznis
objavljeno prije 2 godine i 2 mjeseca
BRAVO

Viber napravio odličan rezultat prošle godine

Preko 300 milijuna obavljenih poziva, prosječno 200 poslanih poruka u sekundi, chatbotovi u zamahu, i rast od 98 % u segmentu direktne komunikacije s potrošačima

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Viber)
Više o

zarada

,

Viber

,

Rakuten

U posljednjem izvještaju, Rakuten Viber, jedna od vodećih svjetskih aplikacija u uslugama glasovne komunikacije i razmjene poruka, otkriva da su Hrvati u 2021. godini putem aplikacije ostvarili preko 300 milijuna poziva, proveli 25 milijuna sati u glasovnim i video razgovorima te poslali preko 200 poruka u sekundi. Najveći broj poziva i poslanih poruka ostvaren je tijekom praznika - Nove godine, Valentinova i Dana žena. Viber također ističe da je preko 260 milijuna stickera „začinilo" razgovore u Hrvatskoj, što je porast od 50 % u odnosu na 2020. godinu.

Tijekom prošle godine, Viber je proslavio 11. rođendan te postigao izvrsne rezultate s više od milijardu instalacija na Android uređajima, a ponudio je i AR filtre u partnerstvu sa Snapchatom. Od prošle jeseni, kada su se pojavili, hrvatski korisnici kreirali su preko milijun Viber filtera koji su im omogućili da se dodatno vizualno izraze tijekom razgovora. Osim što su idealni za komunikaciju, Viber filtri također su dostupni i brendovima koji ih mogu koristiti u svojim marketinškim strategijama kako bi dodatno povećali svjesnost o brandu ili proizvodima.

U posljednjih godinu dana Viber je pokrenuo nekoliko partnerstava u Hrvatskoj koja su obogatila iskustvo korisnika platforme. Na redizajniranom Explore zaslonu više od 30 % Viberovih mjesečnih korisnika sada može čitati najnovije vijesti koje im donosi jedan od vodećih domaćih news portala te su im također dostupne i druge teme poput sporta i lifestylea.

Prošle godine, Viber je lansirao nekoliko partnerstava u Hrvatskoj koja su obogatila iskustvo korisnika. Koronavirus.hr ostao je jedan od najvećih Communityja na Viberu s više od 50 % mjesečno aktivnih korisnika. Tri humanitarne organizacije - SOS Dječje selo, Crveni križ i Hrabri telefon - nastavili su partnerstvo s Viberom prepoznajući prednosti „mobile-first" publike. Community SOS Dječjeg sela broji preko 30.000 članova, od kojih je gotovo 70 % aktivno na mjesečnoj bazi. Tijekom blagdanskog razdoblja, korisnici Vibera razmijenili su oko 5.000 digitaliziranih božićnih čestitki SOS Dječjeg sela koji su bili dostupni unutar chatbota.

Kako je upotreba Vibera kod korisnika u stalnom porastu, tako i brendovi pokazuju sve veći interes za Viberova poslovna rješenja kojima bi unaprijedili razinu komunikacije s potrošačima.

Viber je podijelio s nama rezultate za 2021. u segmentu poslovnih rješenja:

  • rast od 27 % u segmentu novih chatbotova uz 12 % povećanje user engagementa

  • rast od 23 % u broju novih poslovnih poruka (povećanje od 55 % na globalnoj razini)

  • rast od 15 % u segmentu isporučenih Viber poslovnih poruka: broj transakcijskih poruka (potvrde narudžbi, praćenje isporuke, podsjetnici na termine) porastao je za 23 %, promotivne (posebne ponude, popusti) za 11 % i konverzacijske (direktna podrška) za impresivnih 98 %.

Globalno, više od 8.500 brendova oslanja se na Viberova poslovna rješenja kojima ostvaruju komunikaciju 1-na-1 sa svojim klijentima. Brendovi također mogu koristiti Viberova rješenja za oglašavanje kako bi povećali svoju vidljivost i privukli nove potrošače. Prošle godine interes oglašivača je iznimno porastao te je ostvareno 70 % više prikaza oglasa. Najuspješnije kategorije oglašavanja u prošloj godini na globalnoj razini bile su - zdravlje i fitness (+90 %), energija (+56 %) i transport (+51 %). U Hrvatskoj, oglašivači koji su ostvarili najbolji učinak bili su iz maloprodaje (uključujući e-trgovinu), bankarstva, FMCG-a, tehnologije i obrazovanja.

"Pandemija COVID-19 nastavila je utjecati na društvo i 'novo normalno' i u prošloj godini. Drago mi je što su korisnici i brendovi prepoznali Viber kao jednog od bitnih društvenih čimbenika u svom osobnom i poslovnom životu tijekom ovih zahtjevnih vremena" - izjavio je Atanas Raykov, Senior Director EMENA u Rakuten Viberu te nastavio: „Već duže vrijeme, strategija Vibera je da postane 'super-app' - da korisnicima pruži što više usluga s dodanom vrijednošću, a brendovima što ​​više mogućnosti za interakciju sa svojim potrošačima u nativnom okruženju. Gore spomenute brojke dokaz su da našu aplikaciju razvijamo u pravom smjeru jer i korisnici i brendovi sve više koriste Viber u svakodnevnoj komunikaciji."

Čak i tijekom razvoja novih značajki za korištenje i komunikaciju brendova, sigurnost korisnika i privatnost podataka ugrađeni su u DNK tvrtke. Viber je još od 2016. godine posvećen zaštiti podataka svojih korisnika unaprijed zadanom obostranom enkripcijom. Tijekom 2021. godine, Mozilla zaklada, ZDNET i Tom's Guide pohvalili su napore Rakuten Vibera u segmentu privatnosti i sigurnosti.

27.01.2022. 16:30:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    armando
    27.01.2022. 17:24
    Viber mi je drazi od whats uppa
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh