Uspješan Cest is d'Best
Četiri dana tristotinjak zabavljača iz cijelog svijeta razveseljavalo je Zagrepčane
U nedjelju, 7. lipnja u kasnim noćnim satima na Trgu bana J. Jelačića Plesnom zgroznicom tradicionalno je obilježen završetak 13. Međunarodnog uličnog festivala Cest is d Best.
Ulice i trgovi u centru Zagreba bili su od 4. do 7. lipnja mjesto kvalitetne zabave, prezentacije kulture, umijeća i umjetnosti u izvedbi različitih cirkuskih, glazbenih, likovnih i drugih profesionalnih i amaterskih izvođača koji su u hrvatsku metropolu došli iz 15-tak zemalja i s četiri kontinenta. Tijekom četiri festivalska dana tisuće i tisuće građana i gostiju Zagreba uživalo je i sudjelovalo u njihovim atraktivnim nastupima. Ovogodišnji Cest is d Best obilježilo je 300-tinjak izvođača, 150 sati programa, odlična atmosfera i interakcija s publikom, dodatno obogačivanje sadržaja u Tkalčićevoj ulici i na Zrinjevcu te zadovoljavajuće vremenske prilike što posljednjih nekoliko godina nije bio slučaj.
Osim vrlo uspješna četiri dana festivala treba istaknuti i kvalitetniju organizaciju ovog najvećeg i najstarijeg uličnog festivala u Hrvatskoj. Naime, od ove godine Cest is d Best ima svoju službenu Internetsku stranicu na adresi; www.cestisdbest.com, novi i vrlo dopadljivi vizual te tim stručnjaka s područja odnosa s javnošću i marketinga koji su doprinijeli produktivnijoj suradnji s već dokazanim partnerima, ali i onima koji su festival odlučili podržati od ove godine. Idući Cest is d Best već se priprema te organizatori sukladno tome najavljuju održavanje različitih događaja koji će festivalu dati dodanu vrijednost i prepoznatljivost na nacionalnom i međunarodnom nivou.
Ovogodišnji Međunarodni ulični festival Cest is d Best partnerski je realiziran uz financijsku, materijalnu i drugu pomoć Grada Zagreba, Turističke zajednice grada Zagreba, Holdinga, Carlsberg Croatie, Unilever Adrie (Domestos), Kraša, Badela 1862, Nescafea, Španjolskog veleposlanstva, Austrijskog kulturnog foruma, Agencije Spektakl, Reklamne agencije Imago, Agencije za tržišno komuniciranje PROGLAS i medijskih partnera: 24sata, Antene Zagreb, Z1 televizije, portala www.net.hr, www.metro-portal.hr, www.kamo.hr i A1 reklamiranja.
Novi komentar