Uskoro više nećemo morati prati rublje
Domišljati Japanci već koriste jastučnice i donje rublje koje se ne mora prati jer je izrađeno od posebne tkanine koja upija neugodne mirise i ubija bakterije
Slobodno zaboravite na pranje vašeg rublja - novi futuristički asortiman jastučnica i donjeg rublja koje nije potrebno prati već se prodaje u Japanu.
Posteljina i odjeća su izrađene od high-tech tkanine prožete antibakterijskim sredstvima za koje je znanstveno dokazano da upijaju neugodne mirise koji nastaju zbog nepranja ili starenja odjeće. Proizvodi su nastali pomoću svemirske tehnologije, i to u suradnji japanske kompanije za odjeću Goldwin i Japanske agencije za istraživanje svemira.
Budući da su Japanci poznati po opsjednutosti čistoćom, novi proizvodi će sigurno postati hit. Slijedeći želju ove nacije da uvijek budu mirišljavi, proizvodi su izrađeni od tkanine prekrivene mikroskopskim prevlakom od kemikalija koje ubijaju bakterije i upijaju vodu.
Nova futuristična jastučnica, koja stoji oko 20 dolara, eliminira 92 posto neugodnih mirisa i 82 posto smrada koje je povezano sa starenjem tkanina, kako tvrdi tvrtka Goldwin. Ostali proizvodi uključuju J-Space bokserice koje koštaju oko 100 dolara i proizvedene su od iste tkanine koja ubija bakterije i eliminira neugodne mirise.
''Ovo je jedina tkanina koja može eliminirati sve vrste mirisa od znoja i nonenal [sastojak koji se povezuje sa starenjem]. Njezine funkcije traju čak i kad se iznova pere'', kaže glasnogovornik Goldwina.
Linija donjeg rublja puštena je na tržište nakon opsežnog testiranja tijekom kojeg je Koichi Wakata, poznati japanski astronaut, nosio isti par bokserica mjesec dana dok je bio na Međunarodnoj svemirskoj postaji (ISS). Svemirski test bio je prikladan s obzirom da astronauti često na brizi imaju ''tjelesne mirise'' zbog nedostatka rublja ili tuširanja kad se nalaze na Međunarodnoj svemirskoj postaji.
Astronaut Wakata izjavio je novinarima: ''Nosio sam ih oko mjesec dana i ostali članovi posade se tijekom tog mjeseca nikad nisu žalili, pa mislim da je eksperiment dobro prošao.''
Japan je poznat po tome što je jedna od najčišćih zemalja na planetu, stoga pomalo iznenađuje što je nacija zaluđena eliminiranjem neugodnih mirisa - kao i rastućim tržištem proizvoda koji će pomoći u rješavanju tog problema.
Prije 10 godina znanstvenici su proveli istraživanje za kozmetičku kompaniju Shiseido koje je otkrilo specifičan sastojak koji se povezuje s mirisom starenja. Ovo otkriće je potaklo rastuće tržište rješavanja neugodnih mirisa, koje je pak izazvalo tsunami različitih proizvoda - od kozmetičkih preparata do odjeće.
Novi komentar