Turisti sve više traže hrvatske ekoproizvode
Na području ponude hrvatskih organskih proizvoda zasigurno se ističu trgovine bio&bio koje unutar portfelja od oko 4.500 proizvoda sadrže više od 1.000 hrvatskih ekoproizvoda
Zdrava, organska plant-based prehrana rastući je trend u svijetu, stoga ne čudi da gosti sve više tražeeko ponudu kada posjete i lijepu našu. Osim što traže izvorno hrvatske i domaće proizvode, bitno im je da su isti certificirano organski i zajamčeno visoke kvalitete.
Na području ponude hrvatskih organskih proizvoda zasigurno se ističu trgovine bio&bio koje unutar portfelja od oko 4.500 proizvoda sadrže više od 1.000 hrvatskih ekoproizvoda i upravo promoviraju koncept Croatian Organics.
Stoga ih strani gosti ovog ljeta često obilaze kušajući eko maslinovo ulje lokalnih proizvođača, kruh s najstarijeg hrvatskog eko imanja Zrno ili Cvijet soli solane iz Nina. Boca domaćeg eko vina iz Dalmacije ili s kontinetna čest je suvenir s kojim izlaze iz trgovine.
„Vjerujemo da je bavljenje organskim proizvodima cjelovita filozofija življenja koja ima ekološke, ekonomske i etičke komponente i beskompromisno smo joj posvećeni. Naša je težnja od samog početka ponuditi što više hrvatskih ekoproizvoda jer vjerujemo da razvojnim partnerstvima osnažujemo lokalno tržište, a kupcima dajemo dodatnu vrijednost", ističe vlasnica trgovina, Jadranka Boban Pejić.
Novi komentar