« Televizija
objavljeno prije 10 godina i 2 mjeseca
TLC

TLC u novom ruhu - nove serije, novi izgled

Novi izgled TLC-ja rezultat je ozbiljnih istraživanja u regiji koja su propitivala što je današnjim ženama važno, što im TLC predstavlja ili bi im mogao predstavlja­ti

TLC se prilagođava gledateljicama
TLC se prilagođava gledateljicama (TLC)
Više o

serije

,

TLC

,

novi izgled

,

Stiže Honey Boo Boo

,

90 dana do vjenčanja

,

Sestre romkinje

,

Žene mafijaša

,

Tvoj stil u njegovim rukama

,

24 sata u hitnoj službi

TLC, internacionalni kanal za zabavu i lifestyle posvećen ženama, od 1. ožujka
dobiva svoj novi izgled
i sjajni suvremeni stil. Pod krilaticom "Život vrijedan gledanja" TLC otvara vrata novih svjetova prikazujući svojim gledateljima au­tentične, uzbudljive i zabavne priče iz stvarnog života. TLC se obraća samouvje­renim, aktivnim i modernim ženama, te postaje njihov prozor u živote drugih ljudi i njihovih neočekivanih priča.

Novi izgled TLC-ja rezultat je ozbiljnih istraživanja u regiji koja su propitivala što je današnjim ženama važno, što im TLC predstavlja ili bi im mogao predstavlja­ti. Shvatili smo da je TLC mlađi i zabavniji kanal nego smo to mislili. U većini zemalja u kojima se prikazuje, publiku TLC-ja čine mlađe, aktivnije i obrazova­nije žene, nego je to slučaj s drugim kanalima s ciljanom ženskom publikom.

Novi izgled slavi upravo to: šareniji je, jednostavniji i zabavan. Logo je smioniji, žarko crveni i sva će naša komunikacija slijediti taj smjer. TLC predstavlja kom­binaciju zanimljivih informacija i fascinantnog uvida u živote drugih. Upravo ono, kako smo ga nazvali "Život vrijedan gledanja", rekla je Alexandra Tiganaş, direktorica kanala za jugoistočnu Europu.

TLC je u JI Europi pokrenut 2011., i razvio se u najgledaniji televizijski kanal za žene u regiji, približavajući gledatelje životnim pričama koje su slične njihovima. Novi spektar boja daje kanalu živost, toplinu i prijateljski osjećaj reflektirajući time ključne vrijednosti brenda kao što su povjerenje, hrabrost, pouzdanost i izvrsnost. Ovo vizualno osvježenje približava izgled i dojam kanala živahnoj po­nudi programa o životu kakav on zapravo jest.

Novi TLC promo kaže sljedeće:

Nadolazeći program TLC-ja uključuje nove epizode najpopularnijih serijala poput Stiže Honey Boo Boo (Here Comes Honey Boo Boo), Šef slastičarnice (Cake Boss), 24 sata u hitnoj službi (24 Hours in A&E), ali i nove premijere koje dodi­ruju različite teme, od obiteljskog života do praktičnih svakodnevnih savjeta. Od ožujka na programu TLC-ja očekuje vas između ostalog sljedeći serijali:

•        Stiže Honey Boo Boo (Here Comes Honey Boo Boo) - ponedjeljkom u 20:00

Honey Boo Boo trenutno je vjerojatno najpopularnija sedmogodišnja djevojčica na svijetu. Očarala je gledateljstvo svojom prostodušnošću i samopouzdanjem te veselim i zaigranim duhom. Show nam predstavlja njezinu živopisnu majku, domaćicu June i njezina dečka kojega obitelj od milja zove Sugar Bear, te Alani­ne starije sestre, 13-godišnju Lauryn, 16-godišnju Jessicu, te 18-godišnju Annu i njenu bebu Kaitlyn.

•       90 dana do vjenčanja (90 Days to Wed) - od 18. ožujka u 21:00

Priča je stara kao i vrijeme... dečko i djevojka se upoznaju, dečko i djevojka se zaljube, djevojka dobije posebnu vizu za SAD, dečko i djevojka imaju samo 90 dana u kojima moraju donijeti životnu odluku: vjenčati se ili se vratiti svatko svojoj kući. 90 dana do vjenčanja prati 5 parova koji upoznaju komplicirani svi­jet internacionalnih romansi.

•       Sestre romkinje (Gypsy Sisters) - od 29. ožujka u 20:00

Brinu o obitelji, kuhaju, čiste i prave su romske žene, ali Matriarch Nettie Stanley, Mellie i Kayla daleko su od putujućih karavana i proricanja sudbine iz kristalne kugle. Kad nisu zauzete kućanskim poslovima ili ne dodaju blještavilo na odjeću, zabavljaju se razmjenom omiljene robe: tračeva.

•       Žene mafijaša (Mob Wives) - od 4. travnja u 20:00

Program prati četiri  žene sa Staten Islanda koje uče živjeti život supruga čiji muževi surađuju s mafijom. Oblače se u krzno, pune su zlata, baš kao da su izašle iz gangsterskog trgovačkog centra, međutim u stvarnosti, njihov je život sve samo ne glamurozan. Pokušavaju se snaći u neprestanoj borbi da sačuvaju obitelj i zaštite svoju djecu. 

•       Tvoj stil u njegovim rukama (Your Style in His Hands) 2. sezona - od 28. travnja u 20:00

Zapeli ste u modnu rutinu, dojadilo vam je sve što imate u ormaru, a situacija čak utječe i na odnos s vašom boljom polovicom. Ima li rješenja? Što kažete na modni preobražaj vrijedan 5,000 funti. Sa samo jednom kvakom - osobni stilist i osoba koja raspolaže novcem je upravo vaš partner.  TLC tim predvođen fashi­onisticom Lisom Snowdon, priskakat će u pomoć. Podučit će muževe koji nema­ju pojma o odjeći, šminki i frizurama njihovih supruga. 

•       24 sata u hitnoj službi (24 Hrs In A & E), 4. sezona - od 1. svibnja u 22:00

91 kamera snima bez prestanka, kako bi dobili opsežan pristup jednom od bri­tanskih najprometnijih odjela hitne službe, onom  u londonskoj bolnici King's College. Gledatelji će otkrit dramatične priče o ljubavi, životu i smrti, te upoznati osoblje na čiji odjel se svakog dana prijavi više od 350 ljudi.

•       Moja čudna ovisnost 5 (My Strange Addiction 5) -od 25. svibnja u 21:00

Serijal prikazuje snažne priče pojedinaca koji se bore sa svojim neobičnim opse­sivnim ponašanjem. Ljudi svoje neobične ovisnosti otkrivaju prijateljima i obite­lji, a dobivaju i psihološku pomoć kako bi pokušali razumjeti uzroke svojeg po­našanja.

TLC

TLC je dostupan na 170 tržišta i u više od 100 milijuna kućanstava izvan SAD-a. Najšire je distribuiran zabavni lifestyle kanal posvećen ženama u segmentu pay-TV-a. TLC predstavlja globalnu destinaciju za zabavu i lifestyle, donoseći priče iz stvarnog života i univerzalne teme s kojima se mogu poistovjetiti gledatelji diljem svijeta. Program prikazuje neobične likove i njihove nevjerojatne priče u prihvatljivom formatu, slavi sve od veza, životnih stadija preko probražaja i transformacija do hrane i putovanja

TLC je dio Discovery Communications portfelja globalnih brendova koji ujedno uključuje Discovery Channel dostupan na 180 tržitša i Animal Planet, dostupan na 170 tržišta.

U Hrvatskoj, Discovery Networks distribuira 8 kanala: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID Investigation Discovery, Discovery Science, Discovery World, Discovery HD Showcase, Animal Planet HD. 

27.02.2014. 11:58:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh