Terryja će gubitak vrpce koštati 20 miljuna funti
Vanbračna afera s djevojkom suigrača iz reprezentacije mogla bi skupo koštati bivšeg kapetana Gordog Albiona
Toliko je branič Chelseaja i ''tri lava'' mogao zaraditi od potencijalnih unosnih marketinških ugovora, samo da nije bio glavni protagonist priče koja ovih dana puni naslovnice u engleskim medijima.
Podsjećamo, nakon samo nekoliko tjedana izvanbračne veze s Vanessom Perroncel (33), francuskim modelom za donje rublje i majkom djeteta Waynea Bridgea, Terryjeva suigrača iz reprezentacije, branič Chelseaja je saznao da je njegova ljubavnica zatrudnjela. Par se zajednički odlučio na pobačaj, a Terry je platio kirurški zahvat u jednoj privatnoj klinici. Cijela je stvar dospjela u javnost, a nakon svega je Bridge rekao da više ne želi igrati u istoj momčadi kao Terry.
Capello se u petak sastao sa Terryjem, a nakon sastanka koji je trajao 12 minuta, javnost je obaviještena da je iskusni talijanski trener odlučio oduzeti Terryju kapetansku vrpcu, jer je ''želio donijeti najbolju odluku u interesu engleske reprezentacije''.
Terryjev jedini trenutni individualni sponzorski ugovor je onaj sa Umbrom, vrijedan 4 milijuna funti. Ostali su vezani uz Chelsea (Samsung) i englesku reprezentaciju (Nationwide).
Dakako, eventualni uspjeh Engleske na Svjetskom prvenstvu Terryja bi kao kapetana ''katapultirao'' prema čitavom nizu ponuda za nove sponzorske ugovore. Sada, kada je ostao bez vrpce, neće imati nikakvu šansu dostići ili nadmašiti Davida Beckhama, nedodirljivog šampiona unosnih marketinških ugovora i najvećeg magneta za sponzore.
Terry u Chelseaju zarađuje 150.000 funti tjedno, te je procijenjen na 17 milijuna funti. Već sada je ostao bez iznosa od 250.000 funti, koliki je bonus za kapetana reprezentacije u djelidbi igračima od sponzorskih ugovora.
The Sun prenosi izjavu Sue Bridgewater, stručne osobe na području sportskog marketinga:
"Tvrtke nisu niti dosad baš previše koristile Terryja u marketinškom smislu, ali je za to postojao izrazito veliki potencijal u vidu nadolazećeg Svjetskog prvenstva. Dosadašnji engleski kapetani su u takvim prilikama uvijek zarađivali značajne svoje od sponzorskih ugovora, a najuspješniji je, dakako, bio David Beckham."
Stručnjaci iz područja marketinga također vjeruju da će Nationwide i Samsung, dvije korejske elektroničke tvrtke koje su nedavno produžile sponzorske ugovore sa Chelseajem do 2013. godine, eliminirati Terryjev lik iz propagandnih poruka i osloniti se na druge igrače momčadi sa Stamford Bridgea. (Totalsport)
Novi komentar