TDR prvi u svijetu ima interaktivno pakiranje
VIDEO I GALERIJA - Riječ je o najnovijoj QR tehnologiji - jedinstvenom spoju nove tehnologije i dizajna
Vodeći regionalni proizvođač cigareta, Tvornica duhana Rovinj (TDR) danas je u Kanfanaru predstavio najnoviji proizvod - prvi duhanski brand, koji uvodi QR tehnologiju. Radi se o novom proizvodu, koji prvi u svijetu ima interaktivno pakiranje, što predstavlja jedinstveni spoj dizajna i tehnologije.
TDR ne posustaje s inovacijama usred dramatičnih promjena uvjeta poslovanja u regiji, a duhanska industrija, iako stigmatizirana, osigurava od tri do sedam posto prihoda državnih proračuna u zemljama u kojima posluje, rekao je na današnjoj prezentaciji poslovanja TDR u tvornici u Kanfanaru predsjednik uprave Davor Tomašković.
Protekla 2009. godina bila je teška za duhansku industriju u jugoistočnoj Europi, rekao je Tomašković te naveo da su uvjeti poslovanja bili uvjetovani promjenama trošarina, sve restriktivnijim zakonima o ograničenju upotrebe duhanskih proizvoda i rastućom gospodarskom krizom.
''Značajno je povećana i nelegalna trgovina cigaretama, jer rastu crnog tržišta pogoduje velika razlika u cijenama cigareta u pojedinim zemljama, pa tako kutijica cigareta u Hrvatskoj stoji 2,5 eura, a primjerice u Srbiji pola eura", rekao je Tomašković. Dodao je da u TDR-u pozdravljaju ulazak na hrvatsko tržište Japan Tobacco Internationala, jednog od najjačih svjetskih duhanskih korporacija.
Iako TDR nema namjeru širiti svoje proizvodne pogone u jugoistočnoj Europi, značajna ulaganja su ipak u igri i to na novim tržištima. Do kraja 2011. godine trebala bi proraditi 30 milijuna eura vrijedna tvornica TDR-a u Iranu, koja će označiti ulazak hrvatske duhanske industrije na veliko i značajno tržište Srednjeg Istoka.
Inovativnosti, širenje poslovanja i u regiji i nova tržišta, temelj su daljeg održivog rasta TDR-a, zaključio je Tomašković. (Infopunkt/metro-portal)
Novi komentar