« Fun
objavljeno prije 14 godina i 5 mjeseci
ŽIVJELI I DOBAR TEK

Tajne zanata koje vam konobar nikad neće otkriti

Plaćamo kolače koji nisu domaći, a na tanjuru se ponekad može naći hrana koja je prethodno završila na podu

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Getty Images)
Više o

restorani

,

kafići

,

konobari

Konobari znaju puno više nego što smiju reći. Iako bi nas mogli upozoriti kad naručujemo gluposti ili donosimo loše odluke o preranom odlasku ili pak dolasku u neki ugostiteljski objekt, mudro šute kako bi došli do kakve-takve napojnice, piše Readers Digest.

"Ne smijemo reći da nam se ne sviđa neko jelo. Kad me gost pita da li je nešto ukusno ili svježe, uvijek odgovaram da je upravo to specijalitet kuće." (konobarica poznatog lanca pizzerija)

"Kad netko naručuje piće koje je komplicirano za pripremu, kažem mu da ga više ne poslužujemo. Jednostavno mi se neda. Ako gost tada naruči vodu, javljam mu dobru vijest da "njegovo" piće ipak imamo kako bih zaradila." (konobarica meksičkog restorana na Manhattanu)

"Ponekad imamo toliko posla da ne stignemo sjesti i pojesti nešto u miru. Svaki konobar kod nas ima vlastitu vilicu s kojom usput nešto "upikne" u kuhinji. Pomalo jedemo hranu koja je namijenjena gostima i uvijek koristimo istu vilicu." (anonimno)

"Vidjela sam grozne stvari koje se rade s hranom gostiju. Ako odrezak slučajno pade na pod, samo ga vrate na tanjur a putar jednostavno isperu u vodi." (konobarica iz Chicaga)

"Ne vjeruje kad u cjeniku piše da je kolač "domaći". Vrlo vjerojatno ga je napravila obližnja pekara, ili još gore, kupljen je u veleprodaji pa vam se sad prodaje po nekoliko puta višoj cijeni." (Steve Dublanica, konobar iz New Yorka s višegodišnjim iskustvom, autor knjige "Waiter Rank")

"Želimo našim gostima da uživaju u hrani, ali čim pojedu jedva čekamo da odu. Pa ne ostajete ni u kinu sjediti nakon filma!?" (anonimno)

"Ljudi previše podrazumijevaju konobare. Dođem do njih i samo počnu s narudžbama. Bio bih puno uslužniji da mi kažu nešto poput: Dobar dan, prvi put smo ovdje, drago nam je što ćemo isporbavi vaše specijalitete!" (anonimno)

"Kad me gost pita kako sam, uvijek kažem da mi je sestra u bolnici ili da mi nije dobro. Ljudi suosjećaju samnom i ostave veću napojnicu." (osnivač bitterwaitress.com)

"Aparat za cappuccino se mora redovito čistiti jer se inače mlijeko zakori i stvaraju se bakterije. Uglavnom samo koristimo vlažnu krpu na kojoj zna biti više bakterija nego u WC-u." (anonimno)

29.12.2009. 00:00:32
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh