Svjetski brendovi na društvenim mrežama - tko ima najviše 'lajkova' i 'tweetova'?
Starbucks i Coca-Cola uvjerljivo su najpopularniji brendovi na Facebooku i Twitteru
Biti prisutan na internetu sve više postaje ključ kvalitetnog i cjelovitog oglašavanja. U marketinškom smislu internet divovskim koracima sustiže televiziju i marketinški odijeli svjetskih brendova oslobađaju mu sve veće budžete. Nekada se veličina kompanije mjerila profitom i veličinom, a danas su jedan od parametara „lajkovi" na Facebooku i sljedbenici na Twitteru. Internetska stranica famecount.com prikuplja i objavljuje podatke o zastupljenosti svjetskih brendova na društvenim mrežama.
Starbucks dominantan na Facebooku
Svjetski poznati lanac kafeterija Starbucks još uvijek neće na hrvatsko tržište, jer kako kažu, Hrvati više vole ispijati kavu sjedeći u kafićima nego hodajući. Da mišljenje Hrvata ne dijeli i ostatak svijeta pobrinuo se Facebook. Starbucks je apsolutnim vladarom „lajkova" i „tweetova" diljem svijeta. Ovaj brend na Facebooku broji preko 12,8 milijuna fanova. Na Tweeteru je član ekskluzivnog kluba od milijun sljedbenika, što mu je dovoljno da bude prosječno najpraćeniji brand na svijetu.
Drugo mjesto najzastupljenijih brendova drži Coca-Cola, također zahvaljujući Facebooku na kojem broji nešto manje od jedanaest milijuna fanova. Na Twitteru Coca-Cola broji manje od sto tisuća sljedbenika i nije među zastupljenijim brendovima. Na postolje se kao treća „popela" američka kanditorska tvrtka Oreo koja je snažan rast na Facebooku ostvarila ovoga ljeta popevši se sa 4,5 milijuna fanova u lipnju na sadašnjih 8,9 milijuna.
Whole Foods Markets u prvih deset zahvaljujući Twitteru
Brendovi koji zauzimaju prva tri mjesta imaju velik broj fanova na Facebooku i to ih svrstava u sam vrh ove ljestvice. No postoje i oni koji su se u prvih deset probili putem Twittera. Tako primjerice „Whole Foods Markets" broji svega 318 tisuća Facebook fanova a nalazi se na sedmom mjestu ljestvice, zahvaljujući Twitteru na kojem broji 1,8 milijuna sljedbenika, što ga čini vodećim na toj socijalnoj mreži.
Novi komentar