Sumanuto dobra marketinška kampanja
Franz Beckenbauer obavijestio je svijet da se 1. studenoga igra utakmica između izvanzemaljaca i Zemljana, a ulog je opstanak naše planete
Franz Beckenbauer, legenda svjetskog nogometa mora da je dobio pozamašnu svoticu novaca kad je pristao sudjelovati u ovako sumanutoj kampanji, za koju se vjeruje da iza nje stoji Samsung.
Naime, tijekom ovog vikenda na najvećim europskim stadionima vladala je nevjerica i zbunjenost, jer su se na Bayernovoj Allianz Areni, Chelseaovom Stamford Bridgeu i Juventus Stadionu pojavila jedanaestorica zakukuljenih likova sa znakom na prsima koji na prvi pogled izgleda sotonski.
Šutke su ulazili u stadion, odgledali utakmicu bez emocija na svojim obojanim licima, a i svjetski su panoi na Times Squareu i drugim glavnim trgovima preplavili isti znakovi uz hashtag #winnertakesearth.
Na kraju se na YouTube pojavilo Beckenbaurevo panično priopćenje da se 1. studenoga igra nogometna utakmica između izvanzemaljaca i Zemljana, a ulog je opstanak naše planete.
Kako je Samsung sponzor sva tri kluba, očito je u tijeku opaka kampanja, kojoj se mora odati priznanje za inovativnost:
Novi komentar