« Ekosfera
objavljeno prije 2 mjeseca i 7 dana
COOL

Studenac misli na mlade

Futura DDB za Studenac osmislila edukativnu eko – kampanju s ciljem poticanja održivih navika od najranije životne dobi

Kako približiti najmlađu publiku
Kako približiti najmlađu publiku (Arhiva)
Više o

Studenac

,

Ekoznalci

Studenac, vodeći maloprodajni lanac prema broju prodavaonica u Hrvatskoj, u kojem kupci mogu pronaći „i sitno i bitno", osjeća obavezu integracije i potpore lokalnoj zajednici te svoje cjelokupno djelovanje temelji na društveno odgovornom poslovanju.

Vraćanje zajednici prakticira projektima Korak bliže zajednici i Korak bliže prirodi, a upravo je potonji bio inspiracija za sljedeći korak: približavanje najmlađoj publici putem malih Ekoznalaca.

U svijetu obilježenom klimatskim promjenama i ekološkim izazovima, prepoznata je prilika edukacije najmlađih, djece vrtićke i mlađe osnovnoškolske dobi, kojima ovaj svijet ostaje i kojima je od najranije dobi potrebno usaditi vrijednosti brige za drugoga i brige za okoliš, kao samog temelja, a i opstanka, ljudske egzistencije. Tako je Eko ekipa dobila novo ruho, novu dimenziju, novo ime i rođeni su - Ekoznalci!

Složan tim zadužen za očuvanje okoliša čine četiri karakterne, simpatične životinjice: mudra kornjača Krešo koja brine o miješanom otpadu u šumama i rijekama, elegantna hobotnica Helga zadužena je za staklo, simpatična orada Ornela zadužena je za papirnati otpad, dok nas vedri rak Robi uspješno rješava plastike.

Ambasadorica projekta postala je Danijela Martinović, jednoglasno prepoznata od strane Studenaca i našeg kreativnog tima. Omiljena među svim generacijama, naročito među djecom, vedra, pozitivna, brižna, zabavna i beskrajno predana, činila se kao izvrstan fit ovome projektu. Već u prvim razgovorima osjetio se njen entuzijazam i prikladnost temi ekologije i odgovornog zbrinjavanja otpada jer ona sama živi u skladu s vrijednostima koje Ekoznalci utjelovljuju. Ovo je samo početak naše suradnje i već se za sljedeću godinu priprema dodatan spetkar marketinških aktivnosti", izjavila je Mihaela Pavlović, kreativna direktorica Future DDB.

Projekt Ekoznalaca pripreman je gotovo godinu dana i premijeru je doživio u kolovozu ove godine. Kako su i Studenac i Futura DDB podrazumijevali visoku razinu kreativne ideje i produkcije, pomno je izabran tim stručnjaka koji je radio na izvedbi: kreativni koncept je postavila kreativna direktorica Mihaela Pavlović, vizualno ga je oblikovala art direktorica Sandra Muža, sve tekstove je oblikovao copywriter Boris Stojanović, dok je projekt ispred agencije Futura DDB vodila account direktorica Adela Dulan. Vrhunski tim produkcijske ekipe čine naša nagrađivana redateljica Sonja Tarokić, glazbu potpisuje Dubravko Robić, animaciju Boris Goreta, dok je organizacija produkcije bila u sigurnim rukame Ane Šepić Šolaja ispred Centralne jedinice, uz Doru Pripić kao asistenticu režije i snimatelja Tomislava Sutlara.

Pored televizijskog spota pripremljen je niz komunikacijskih materijala, od radijskog spota, maskota, komunikacijskih materijala za prodavaonice, serije ambalaža s likovima Ekoznalaca do oglašavanja na portalima i društvenim mrežama.  

28.09.2022. 12:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh