« Hi-tech
objavljeno prije 12 godina i 3 mjeseca
ISTRAŽIVANJE

Što slika vašeg Facebook profila govori o vama

Većina korisnika najpopularnije društvene mreže na svijetu formira čvrsto mišljenje o drugim ljudima već nakon što im vide samo glavnu sliku

Fotografija vijesti
Više o

profil

,

Facebook

,

društvene mreže

,

traženje posla

,

slika profila

,

lajkanje

Svi znamo da slika vrijedi tisuću riječi, a one na našim Facebook profilima u tome nisu nikakva iznimka, pokazalo je nedavno istraživanje. Pokazalo se kako velika većina korisnika najpopularnije društvene mreže na svijetu formira čvrsto mišljenje o drugim ljudima već nakon što im vide samo glavnu sliku, bez da pritom čitaju ili gledaju bilo kakve druge informacije u profilu.

„Ako se vaša slika profila poklapa s onim što drugi očekuju, vrlo je vjerojatno da neće imati potrebu gledati ostale informacije vašeg profila, budući da su već odlučili što misle o vama", rekao je Brandon Van Der Heide, voditelj studije.

Jedina iznimka događa se kod profila čija je glavna slika po nečemu neobična.

„Ljudi će prihvatiti pozitivnu sliku koja vas prikazuje onakvima kakvi jeste, ali ukoliko je slika neobična ili negativna, željet će saznati više o vama prije negoli donesu konačan sud", tvrdi Van der Heide.

Istraživači ovaj fenomen pripisuju činjenici da ljude privlači nepoznato. Ipak, ono što piše u profilu ne smije previše odudarati od dojma kojeg ostavlja vaša slika.

„Prikazuje li vaša slika vas kako sami sjedite na klupici u parku, većina će vas ljudi doživjeti kao povučene i introvertirane osobe, bez obzira na to što bi drugi dijelovi profila mogli sugerirati da vi ipak niste takvi", tvrdi Brandon.

Iako su ove novosti vezane uz Facebook, značenje rezultata istraživanja ide još dalje. Prema Van Der Heideu, rezultati se mogu primijeniti na sve ostale stranice za društveno umrežavanje.

Zanimljiv fenomen imaju slike na poslovnim društvenim mrežama. Možda će vam se činiti riskantnim, ali stavljanje neobičnih slika na stranici za traženje posla osigurat će vam veći broj pogleda i veći interes poslodavaca.

Ipak, uzmite ovo saznanje sa zrnom soli. Što god stavljali na Facebook, vrlo je važno da to ne bude nešto zbog čega biste kasnije mogli imati neugodnosti. Jednom kad je nešto „gore", više se ne može trajno izbrisati.

09.03.2012. 08:48:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh