Što poslodavci žele saznati iz vašeg Facebook profila
Pogledajte koje to informacije vaš potencijalni budući ili sadašnji poslodavac pokušava saznati o vama iz vaših profila na društvenim mrežama
Stručnjaci već dugo upozoravaju koliko su profili na društvenim mrežama postali važan dio potrage za poslom, a za to imaju itekako puno razloga. Osim što su moćan alat za (besplatnu) samopromociju, posebice kod pojedinih zanimanja vezanih uz IT, medije ili umjetnost, društvene su mreže i prva adresa na koju svraća sve više poslodavaca dok provjeravaju kandidate za neki posao.
I dok na sadržaj koji izbaci Google pri pretrazi vašeg imena imate nikakav ili jako ograničen utjecaj (osim ako stvarno niste stručnjak za SEO, ali o tome nekom drugom prilikom), sadržaj vaših profila na Facebooku, Twitteru i LinkedInu itekako je nešto nad čime imate kontrolu.
Zahvaljujući studiji koju je provela stranica CareerBuilder sada znamo i što točno poslodavci traže kad pregledavaju vaše online profile, odnosno koje su to stvari koje će prosječnom poslodavcu ukazati da vi niste ono što on traži:
* Neprimjerene ili provokativne fotografije - 49 posto poslodavaca
* Stvari koje upućuju na to da pijete alkohol ili uživate droge - 45 posto
* Loše komunikacijske vještine - 35 posto
* Diskriminatorski komentari o drugim ljudima - 28 posto
* Bilo kakve informacije koje upućuju da ste o nečemu lagali u svojoj prijavi - 22 posto
Srećom, ispostavilo se kako na Twitteru ipak možete biti nešto opušteniji: 65 posto poslodavaca pregledava Facebook profil, 63 posto njih pretražuje i LinkedIn, dok svega 16 posto onih najupornijih gleda i Twitter.
Novi komentar