Što govori boja odjeće?
Kako poslati poruku bojom odjeće, i zašto je potrebno posvetiti veliku pažnju detaljima u oblačenju
Svi znamo da boje imaju utjecaj na osobu, i postoje cijele teorije koje se bave posljedicama utjecaja boja na nas, poput kromoterapije. No, kako je odjeća dio neverbalne komunikacije kojom šaljemo poruke ljudima s kojima razgovaramo, i u tom je segmentu potrebno obratiti veliki pažnju kako ne bismo bili pogrešno shvaćeno.
Usklađivanje boja može nas prikazati na različite načine, a tome treba prilagoditi i način ponašanja i verbalnu komunikaciju kojom ćemo pokazati ono što želimo.
Evo nekoliko savjeta za odabir boja i njihovo značenje:
Žuta - daje elan i jača samopouzdanje. Ukoliko želite privući pozornost i istaknuti svoju osobnost - odjenite nešto žuto. Djeluje smirujuće.
Ljubičasta - želite li se zaštiti od nerazumnih zahtjeva, ljubičasta je dobar odabir. Simbolizira uzvišenost, dostojanstvenost i plemenitost. Ne preporuča se u poslovnom svijetu jer nas čini sjetnim, neodlučnim i skrhanim.
Bijela - daje poticaj, učinkovitost i jasnoću.
Ružičasta - šalje poruku da osoba vodi brigu o drugima. Odaje blagost i pristupačnost.
Siva - šalje poruku profinjenosti, profesionalnosti. Uz nepravilnu kombinaciju s drugim bojama može poslati poruku da je osoba niskog samopuzdanja.
Crna - daje dojam profesionalnosti i odlučnosti ali i distanciranosti.
Crvena - isijava samopouzdanjem i energijom. Vrlo oprezno s tom bojom. Daje dojam agresivnosti.
Zelena - ukoliko želite uklopiti u radno okruženje i izbjeći obveze - odjenite zeleno. Simbolizira vedrinu.
Plava - boja razuma i rizika. Dobar odabir.
Novi komentar