Starbucks ima novi logo
Starbucks u peto desetljeće postojanja ulazi s novim znakom marke, oko popularne zelene sirene više nema natpisa
Najveći svjetski lanac kava za van, Starbucks, u prvom tjednu 2011. predstavio je novi vizualni identitet. Sirena koja se dosada nalazila u središtu loga postala je jedini dio službenog znaka marke pa popularne šalice za van od ožujka više neće krasiti natpis "Starbucks Coffee".
Kompanija ove godine obilježava 40. godišnjicu postojanja, a logo nije mijenjala od 1992. Novim znakom bez slova pokušava proširiti poslovanje ne samo novim tržištima nego i novim proizvodima. "Novi znak na najbolji način odražava novu strategiju poduzeća. Puno smo razmišljali o ovom koraku i odluku nismo donijeli preko noći", rekao je na predstavljanju CEO Starbucksa Howard Schultz.
Starbucks se pokušava vratiti na put stare slave i do kraja prebroditi pad prihoda koji je započeo u drugoj polovici prošlog desetljeća. Potrošači su zbog globalne krize počeli piti kavu kod kuće ili kod jeftinijeg McDonald'sa, a i samom Starbucksu se u glavu obila dugogodišnja brzina širenja. Od 2008. do danas zatvoreno je više stotina prodajnih mjesta, a novo vodstvo se odlučilo snažnije okrenuti željama potrošača i kvaliteti usluge.
Čini se da su mjere urodile plodom jer je poduzeće 2010. imalo dvostruko više prihode nego 2009.
Novi komentar